Smokk

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
Vi ga smokk fra dag 1 på sykehuset, jeg hadde ikke melk enda og babyen suttet meg sår. Så hun hang enten i puppen eller i smokken hele tiden, men ble ikke sugeforvirret. :)

Kommer til å ha med smokk på sykehuset. Førstemann tok ikke smokk eller egne fingre, og hadde ekstremt suttebehov. Jordmødrene får bare surmule de, jeg håper på smokkebaby.

Her er det kun førstemann som ville ta smokk. Nr to bare spyttet den ut for hun skulle heller ha pupp. Var ganske sår og vond de første ukene. Så smokken blir med på sykehuset og satser på at h*n tar den greit :binkybaby

Vet ikke helt.... Ingen av mine to tok smokk, og selv om det var noen måneder jeg virkelig skulle ønske de gjorde det, så var det helt greit fra 4-5 måneders alder at de ikke brukte det. Ser enkelte sliter veldig med smokkeslutt, og synes det har vært veldig greit å slippe akkurat det.

Kommer til å ha med smokk på sykehuset. Førstemann tok ikke smokk eller egne fingre, og hadde ekstremt suttebehov. Jordmødrene får bare surmule de, jeg håper på smokkebaby.
Samme her, helt ekstremt puppefiksert sønn som nekta alt av smokk, flaske, ikke ville han sove heller (fortsatt ikke). Måtte nestemann bli litt mer bedagelig..

Ja,vi prøver...så får tiden vise! ;)

Back
Topp