Smokk

Sommerdrøm

Glad i forumet
♡ Maibarna ♡
Har dere noen tips til hvordan vi kan få lillemor til å ta sutt? Hun brekker seg bare, eller smatter litt på den for å så presse den ut. Hun er 1 mnd i dag, og vi har prøvd siden hun var 1 uke. Vi har prøvd både avent, mam og en jeg kjøpte på apoteket. Noen ganger tar hun mam-sutten, men kun noen minutter...

Noen barn vil absolutt ikke ha smokk og det er lite å gjøre med. Du kan prøve å dyppe den i malt eller sukkervann for å se om hun beholder den da.

Mam har en smokk 0-2 mnd som mini har elsket, men han likte ikke de vanlige Mam. Kan jo være noe å prøve? :)

Anbefale å prøva latex. Har hørtt at hvis di ikke tar latex så er sjansen stor for at d ikke kommer til å ta smokk. Jeg bruker suavinex latex 2-4m på mi som ikke ville ta smokk til og begynne med. Å disse tar hun, men kun mår hun har sutte behov. Hun tar den ikke hvis hun er sulten, skal sove osv.

Anbefale å prøva latex. Har hørtt at hvis di ikke tar latex så er sjansen stor for at d ikke kommer til å ta smokk. Jeg bruker suavinex latex 2-4m på mi som ikke ville ta smokk til og begynne med. Å disse tar hun, men kun mår hun har sutte behov. Hun tar den ikke hvis hun er sulten, skal sove osv.
Er latex på den siste jeg kjøpte, hun tok den i 1 minutt :-p

Jenta mi pleier å spytte den ut endel ganger med en gang hun får den, spesielt hvis den er kald (kaldere enn kroppstemperatur), men hvis vi holder litt på smokken så beholder hun den og blir fornøyd. Den flyr også ut hvis hun er veldig ivrig, men da funker det også å holde på den en stund.

Håper dere får det til! Såre brystvorter er grusomt... :(

Jenta mi pleier å spytte den ut endel ganger med en gang hun får den, spesielt hvis den er kald (kaldere enn kroppstemperatur), men hvis vi holder litt på smokken så beholder hun den og blir fornøyd. Den flyr også ut hvis hun er veldig ivrig, men da funker det også å holde på den en stund.

Håper dere får det til! Såre brystvorter er grusomt... :(
Har prøvd det samme, men da brekker hun seg :-(

Back
Topp