Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi ga den når han var 5 dager gammel. Han sutter bar litt føre han spytter den ut. Her vil han helst bare ha puppenNår begynner man? Når er ammingen "vel etablert"? Hvor seint er for seint? Hvordan introduseres den?
Samma herHer fikk han smokk på 3. døgnet. Han tar den hovedsaklig på dagtid for å prøve å gjøre intervallene mellom ammingene på dagtid litt lenger enn 30 minutterSover stort sett uten smokk og sovner også uten.
Åh, her er han til og med våken uten å gråte når vi går tur <3Samma hergreit få litt lenger intervaller mellom amminga
hjelper å gå tur her også, da sover han litt uten sutt
![]()
![]()
Herlig <3Åh, her er han til og med våken uten å gråte når vi går tur <3
Hvor ofte ammer du? I og med at du bruker smokken for å kjøpe litt tidÅh, her er han til og med våken uten å gråte når vi går tur <3
Varierer veldig, men er han våken vil han gjerne spise hver time. Så med smokken kan vi få til intervall på 1 1/2 til 2 timer. Nå sover han store deler av natten også daHvor ofte ammer du? I og med at du bruker smokken for å kjøpe litt tid![]()
Nesten samme som her detVarierer veldig, men er han våken vil han gjerne spise hver time. Så med smokken kan vi få til intervall på 1 1/2 til 2 timer. Nå sover han store deler av natten også da![]()
Sånn var barn nr 2 her også, og guri som jeg angret på at vi ikke introduserte henne for smokk tidligEr så usikker jeg..Her ammer jeg ca hver 3-4 t.. men enkelte av dagammingene er opptil 3 timer lange.. dvs han har pause på 5-10 min innimellom for å rape eller jobbe med magen.. han sugr veldig bra, men har endel pauser når han ligger ved brystet også.. sover godt i egen seng i 3-4 t om natta og har ikke behov for puppen for å sovne.. kan godt hende jeg klarer meg fint uten smokk - eneste jeger redd for er at jeg vil angre om noen uker og at han da absolutt ikke vil ta den..