Smokk

Solfrua

Elsker forumet
Septembermødre <3
Noen små som klarer å sette inn igjen smokken når de mister den enda? Min prøver og treffer av og til med riktig ende :) Søt når hun prøver!

Ja, hun klarer det :) Og tar den dermed hyppig ut og inn, og ser nærmest på den som en leke virker det som.

Å jada. Inn og ut. Men bommer ofte da. Hehe. Så i bilen har jeg funnet ut at hun må ha 3 smokker. En i munnen og en i hver hånd. :P Ellers tar hun den fra seg og gråter når hun ikke får den inn igjen riktig vei :P

Å jada. Inn og ut. Men bommer ofte da. Hehe. Så i bilen har jeg funnet ut at hun må ha 3 smokker. En i munnen og en i hver hånd. :p Ellers tar hun den fra seg og gråter når hun ikke får den inn igjen riktig vei :p
I bilen fester jeg med smokkelenke så hun får tak i den igjen når den går ut

I bilen fester jeg med smokkelenke så hun får tak i den igjen når den går ut

Ja... Prøvde det... Problemet her er at hun liker å leke med den så hun napper smokken ut hele tiden. :P Så har ofte festet smokkelenken på noe uten at den har smokken festet til seg. :P

Ikke sånn at han slipper den og får ha den i munnen nei :P
tar den bare ut og inn og tuller og biter på den :P

Ja... Prøvde det... Problemet her er at hun liker å leke med den så hun napper smokken ut hele tiden. :p Så har ofte festet smokkelenken på noe uten at den har smokken festet til seg. :p
Det har ikke min fått til heldigvis

Tar den ut og kikker og snur rundt på den. Virker mer som han leker med den ja. Men holder jeg den frem til han tar han den og prøver å putte den i munnen. 50/50 om den blir putta i munnen riktig vei :p

Her driver han å tar den ut og tar den inn igjen feil veg, så blir han forbanna å forlanger at jeg skal rette opp :P

Ja, det har hun kunnet lenge allerede. ;)
Våkner hun på natta finner hun som regel smokken sin selv. Det er veldig kjekt.
På dagtid leker hun ofte med den. Tar den ut å studerer den ;)

Så søt :D
Her er vi omtrent sluttet med smokk. Ikke så intr, kun hvis hun er skiiiikkelig overtrøtt og sutrer istedet for å sove. Da er smokken god å ha :P

Han tar den ofte ut og studerer den og prøver og sette den inn igjen men ikke like lett bestandig :D

Jeg skulle legge fra meg smokken til sterilisering på kjøkkenet, og puttet den i min egen munn mens jeg bar junior samtidig, og da tok han smokken ut av min munn og puttet inn i sin egen :p
Han har ikke vært så ivrig på smokk tidligere, kunne sovne lettere hvis han fikk den men har ikke klart å holde på den selv, så veldig deilig at han gjør det nå. Litt lettere i leggesituasjon eller som trøst.

Leker iblant med smokken innen hun sovner. Og noen ganger setter hun den i munnen selv. Som oftest er hun ikke interessert av smokken ellers bare når hun skal sove.

Har dere byttet til større smokk foressten?

Her fikk frøkna brekninger av 6+ smokken til mam og spyttet den naturligvis ut med én gang. Hun sovnet til og med uten fordi vi ikke hadde de gamle med... Stakkars... Så vi bruker 0-6 mnd enda.

Back
Topp