kreativmamma
Glad i forumet
Når begynte dere å gi babyen smokk? Har ikke behov enda, men regner med det kommer...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg måtte over på skjold etter en uke, og noen dager senere tipset de om å prøve sutt fordi sugebehovet var så stort. Hun ville i begynnelsen ikke slutte med skjold og nektet å ta riktig da jeg ville slutte med skjoldet igjen... Men etter noen uker var hun blitt større i munnen og fikk mye riktigere tak, og da gikk det greit å slutte med skjoldet selv om hun brukte suttLurer litt på om jeg skal prøve å gi lillemor smokk. Hun er en uke i dag. Hun gaper og spiser på hendene sine hele tiden, selvom jeg gjerne nettopp har gitt henne mat, og når jeg da legger hun til igjen går det bare et par minutter før hun sovner, så hun er jo tydeligvis ikke så sulten. Men er så redd for å ødelegge for ammingen igjen. Ammer med skjold fordi hun ikke ville suge uten etter at jeg hadde brukt det et par ganger, i begynnelsen var det et mareritt, vi får det mye bedre til nå, men er fortsatt ikke helt 100 prosent. Så er så redd for at det skal bli vanskelig igjen hvis jeg gir hun smokk..
Jeg måtte over på skjold etter en uke, og noen dager senere tipset de om å prøve sutt fordi sugebehovet var så stort. Hun ville i begynnelsen ikke slutte med skjold og nektet å ta riktig da jeg ville slutte med skjoldet igjen... Men etter noen uker var hun blitt større i munnen og fikk mye riktigere tak, og da gikk det greit å slutte med skjoldet selv om hun brukte suttmen er nok forskjellig fra barn til barn...
tok ganske mange uker før lille aksepterte sutten, og selv nå spytter den ut mange ganger![]()
Lurer litt på om jeg skal prøve å gi lillemor smokk. Hun er en uke i dag. Hun gaper og spiser på hendene sine hele tiden, selvom jeg gjerne nettopp har gitt henne mat, og når jeg da legger hun til igjen går det bare et par minutter før hun sovner, så hun er jo tydeligvis ikke så sulten. Men er så redd for å ødelegge for ammingen igjen. Ammer med skjold fordi hun ikke ville suge uten etter at jeg hadde brukt det et par ganger, i begynnelsen var det et mareritt, vi får det mye bedre til nå, men er fortsatt ikke helt 100 prosent. Så er så redd for at det skal bli vanskelig igjen hvis jeg gir hun smokk..
Her e da ikkje problemskjold og tutt om kvarandre!
![]()