Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hos oss har det ikke gjort det i hvertfall Han hiver seg over puppen uansettSmokk ødelegger ikke noe iforhold til amming?
Her har den i allefall ikke gjort det - når hun er sulten vil hun uansett ikke ha smokk. Men tør ikke gi råd videre om å bruke smokk - det er sikkert individuelt!Smokk ødelegger ikke noe iforhold til amming?
På sykehuset anbefaler de ikke at man gir smokk før ammingen er veletablert.Smokk ødelegger ikke noe iforhold til amming?
Okei, amming er helt klart veletablert så da var det ikke farlig at jeg akkurat ga hun smokk hu har et så enormt sugebehov! Gurimalla jeg orker ikke fungere som en smokk i 2 timer midt på natta haha å nå var vi på besøk hos folk å hu klikka hvis ikke hu fikk kose puppenPå sykehuset anbefaler de ikke at man gir smokk før ammingen er veletablert.
I know, det er super slitsomt. Jeg mistenker kolikk på denne ungen også, men litt tidlig å si enda.Okei, amming er helt klart veletablert så da var det ikke farlig at jeg akkurat ga hun smokk hu har et så enormt sugebehov! Gurimalla jeg orker ikke fungere som en smokk i 2 timer midt på natta haha å nå var vi på besøk hos folk å hu klikka hvis ikke hu fikk kose puppen
Koker fler samtidig og har de i boksen som jeg kjøpte de i etterpå. Bruker mam.Hva gjør dere med hygiene på smokken? Altså med skylling, koking på nytt og oppbevaring og slikt? Koker dere èn av gangen eller fler å legger de et sted?
Okei hva kan jeg bruke når ikke jeg har en boks? Har for det meste nuk, en mam uten boks ..Koker fler samtidig og har de i boksen som jeg kjøpte de i etterpå. Bruker mam.
Jeg har kokt andre ting også, som pumpe og sånn. Jeg har det i en ren boks dom detligger et rent kopphåndkle oppi og tar alt det nykokte oppi der og bretter håndkleet rundt.Okei hva kan jeg bruke når ikke jeg har en boks? Har for det meste nuk, en mam uten boks ..
Jeg koker de en gang til dagen. Jeg har de i en tupperwareboks.