Smokk????

Min og gulper masse :P her om dagen ble det 6 skift! Vaskemaskinen får kjørt seg for å si det sånn ;)

Jeg har hamstret smekker! Om natta bruker vi ullsmekker for å slippe å bytte pysj hele tiden. Da vet vi at hun ihvertfall ikke blir kald selv om hun ikke er helt fri for gulp :P

Lurer på om det er en sammenheng;
- overproduksjon - storgulper - tar alt av smokk og flasker? Virker som vi har det til felles.

Jenta mi vil heller ikke ta smokk :( Hun gjorde det når vi var på sykehuset, for der fikk vi en spesiell type (som jeg dessverre mistet). Jeg fant de på nettet og har bestilt slike i håp om at hun tar de. De heter Avent Soothie og ser helt grusomme ut, men hvis de funker så er det verdt det :)

Jeg har hamstret smekker! Om natta bruker vi ullsmekker for å slippe å bytte pysj hele tiden. Da vet vi at hun ihvertfall ikke blir kald selv om hun ikke er helt fri for gulp :P

Lurer på om det er en sammenheng;
- overproduksjon - storgulper - tar alt av smokk og flasker? Virker som vi har det til felles.
Heldigvis så er det svært lite gulping på natt, værre på dagen :P tror jeg må se etter noenandre smekker, for de vi har er så store at det blir åpent i halsen og dermed mister funksjonen sin :P
Ja det virker egentlig sånn, for er veldig mye likt hos oss! Godt å ha en her inne som har det veldig likt og da :)

Heldigvis så er det svært lite gulping på natt, værre på dagen :P tror jeg må se etter noenandre smekker, for de vi har er så store at det blir åpent i halsen og dermed mister funksjonen sin :P
Ja det virker egentlig sånn, for er veldig mye likt hos oss! Godt å ha en her inne som har det veldig likt og da :)

Kjenner til problemet. Alltid gulprester o halsfoldene! :p Har du prøvd de fra Name It? De er gode i halsen. Nøstebarn sin siklesmekke er ganske liten i halsen på den innerste knappen.
Veldig kjekt :)

Kjenner til problemet. Alltid gulprester o halsfoldene! :p Har du prøvd de fra Name It? De er gode i halsen. Nøstebarn sin siklesmekke er ganske liten i halsen på den innerste knappen.
Veldig kjekt :)
Ikke sant :P
Nei de har jeg ikke prøvd! Takk for tips! :)

Her blir dessverre eg brukt som smokk...Lika da lite! Prøve med smokk kvar dag, og e eg heldig så suge han på an 2 min...

Min og gulper masse :P her om dagen ble det 6 skift! Vaskemaskinen får kjørt seg for å si det sånn ;)

Hvor store mengder gulp kommer egentlig siden det blir så mange skift? Når lille her gulper så renner det bare litt ut av munnviken og som regel får jeg tørka opp fort, gidder ikke skifte for bare litt på halslinningen, er det jeg som er lat eller? For når han sprutgulper blir det jo skift :p

Her begynte vi med sutt når hun var 18 dager gammel. Har kjøpt mam sutter 0-2 mnd. De er mye mindre en de som er 0-6 mnd og det har fungert veldig fint her:)

Hvor store mengder gulp kommer egentlig siden det blir så mange skift? Når lille her gulper så renner det bare litt ut av munnviken og som regel får jeg tørka opp fort, gidder ikke skifte for bare litt på halslinningen, er det jeg som er lat eller? For når han sprutgulper blir det jo skift :p
Det kommrr som regel en fin porsjon, så han blir våt på skulderen og ryggen. Har ikke sjangs til å rekke å tørke det før det kommer på klærne, så er vel litt sprutgulp :P er ikke hver dag det er så ille da. Har dager uten skift og:)

Er nok litt sånn, ja! Ikke alltid det finnes noen triks :)

Her gapes det ivrig til alt som ligner pupp, men til gjengjeld har vi fått tidenes storgulper :P

Haha Vi har fått en storgulper som nekter å ta smokk ;) Gulpingen var faktisk grunnen til at jeg ville prøve smokk. Gutten kaver så voldsomt når han blir lagt i senga for å sove, og kavingen gjør at han gulper enda mer! Utover hele seg og seng...Han roer seg om vi holder han eller blir lagt til puppen. Og etter noen søvnløse netter så ble jeg litt desperat, men har gått litt bedre de siste nettene heldigvis:)

❤️ venter lillebror i midten av oktober ❤️

Haha Vi har fått en storgulper som nekter å ta smokk ;) Gulpingen var faktisk grunnen til at jeg ville prøve smokk. Gutten kaver så voldsomt når han blir lagt i senga for å sove, og kavingen gjør at han gulper enda mer! Utover hele seg og seng...Han roer seg om vi holder han eller blir lagt til puppen. Og etter noen søvnløse netter så ble jeg litt desperat, men har gått litt bedre de siste nettene heldigvis:)

❤️ venter lillebror i midten av oktober ❤️

Hehe, de kommer i alle varianter disse små sjarmtrollene ;)

Nattgulping er sykt slitsomt! Hun her gulper selv om hun ligger stille også... Og det kommer gjerne som en fontene utav både munn og nese! Har senga full av kluter, håndduker, smekker, papir osv for å begrense skadeomfanget :p

Jeg tipper snuppa mi gulper minst 50 ml etter hvert måltid. Har blitt veldig god på å legge kluter på rett sted til rett tid, men vanskelig å unngå en del skifting.

Hehe, de kommer i alle varianter disse små sjarmtrollene ;)

Nattgulping er sykt slitsomt! Hun her gulper selv om hun ligger stille også... Og det kommer gjerne som en fontene utav både munn og nese! Har senga full av kluter, håndduker, smekker, papir osv for å begrense skadeomfanget :p
Sånn var det det med min første jente. Sto direkte ut av ansiktet. Snakket med barnelege om det, pga skjedde daglig , han sa hun hadde veldig dårlig lukkemuskel og at vi måtte få henne til å rape veldig ofte.

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Back
Topp