Smokk

Hassog

Flørter med forumet
Har babyene deres begynt å bruke smokk nå? Hvilke fordeler og ulemper kan den ha?
 
Hun vil ikke ha den :/ eller tok den i bilen en gang når hun var veldig sulten og vi kjørte.. Ellers brekker hun seg og spytter ut. Storesøster hadde smokk og syns det er greit for at de skal finne roen. Så skal prøve mer for å se om hun vil ha den. Er 6 uker nå.
 
Jeg har universal-unger som suger på det meste vi prøver, så tar både flaske og smokk. Smokken roer henne når hun er kosesyk men ikke vil spise.. Sovner når hun får den i senga og spytter den ut etterhvert. Minuset er vel at hun kan ha blitt sugeforvirra, noe jeg misstenker.. Litt amme problemer på gang :(
 
introduserte smokk i dag da hun har et helt vanvittig sugebehov og jeg kan ikke ha henne på puppen døgnet rundt.
hun har roet seg og spiser bedre foreløbig :) så håper det holder seg slik :) hun har faktisk fått sove litt mer og mageknipen er borte fikk rett og slett vondt i magen for hun slevgte så mye luft av å sutte i lufta og begynte og spise dårig for hun hadde så vondt i magen :/ så håper det går greit å bruke smokken fremover og at ting ikkje skjærer seg.
 
Han fikk smokken etter 9 dager, da var jeg lei av å sitte med lillefingeren i munnen på ham (fikk jo svømmehud, haha!) Følte det var litt risky business ettersom vi knakk ammekoden bare dagen før. Men det har gått supert. Han stresser veldig ofte selv etter å ha spist i nesten en time, og da roer han seg med smokken (og kos) hver gang. Nå er han jo 16 dager og det har ikke skjedd noe med ammingen etter at smokken ble tatt fram. Heia smokk!
 
vesla fikk smokk når hun var 14 dager ca. hun er flaskebarn med et veldig til sugebehov så hun gir tydelig tegn når hun vil ha den, helst på kveldstid :)
 
Ja, introdusert smokk i går, 4 dager gammel. Fikk en roligere baby, og fortsetter å spise bra, men er litt nervøs, og håper han ikke blir sugeforvirra.

Sent from my SM-T310 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp