Smokk

lene89

Glad i forumet
Bruker dere smokk til de små allerede? Hvor gamle var de da dere ga første gang?føler lille gull bruker meg som smokk allerede..

Bruker smokk ja! Gjort det siden hun ble født. Bruker den mest til å oppholde henne når hun må vente litt på puppen ;)

Bruker smokk her også. Han har veldig sugebehov og fikk smokk dag 3. Nå har amminga gått som en lek fra dag 1 så da ble det tidlig smokk på denne karen. Litt uvant, for storesøster hadde ikke behov for smokk og ville ikke ha..

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Vi prøver å gi smokk siden hun bruker meg som det, men er ikke ofte hun gidder å ta den :(

Vi prøver å gi smokk siden hun bruker meg som det, men er ikke ofte hun gidder å ta den :(

Vi må nesten tvinge smokken i munnen hans mens han prøver å spytte den ut, før han skjønner at han egentlig liker den ^^

Vi begynte med smokk etter 2 uker. Ville at han skulle bli vant til puppen først:)

-- tasting fra mobil --

Begynte dagen etter han kom til, og han koser seg godt med den:-) Sugde seg fast i puppen med en gang han kom ut, så her gikk ammingen som en lek fra første stund:-) Da storesøster kom, plagdes vi veldig med ammingen, og tok derfor ikke sjansen på smokk, og når ammingen gikk på skinner ville hun ikke ha. Puppen derimot brukte hun gjerne som smokk:-p

Har ikke begynt enda,men det blir nok ikke lenge til,for no bruker hun meg til smokk...

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Har brukt smokk siden dag tre. Har et voldsomt sugebehov, og roer seg innemellom med smokken. Grei å ha i bilen og i vogna osv. Men han er jo ikke så mange dagene, så her blir det mange ammerunder :p

Begynte med smokk etter åtte dager. Amminga gikk da fint og hun la godt på seg. Hun har voldsomt sugebehov og roer seg fint med smokk.

Har ikkje brukt smokk enno..
Ser ikkje behovet no så begynner ikkje før det er nødvendig:) storebror er tommel gutt så er litt obs om han skulle begynne med det ;)

Har prøvd et par ganger, hun søker tommel. Men hun er ikke så gira på den enda, men skjeldent lyd i hu så den trengs.

Back
Topp