smokk

arina

Flørter med forumet
Liker barna deres smokk?Kira vil ikke ha smokk i det hele tatt,prøvd forskjellige smokker,men det hjelper ikke,litt rart tror jeg

her er sutten supervoktig...prøvd maaaange forskjellige..men kun mam som funker...

[:D][:D][:D]

elsker smokken sin her..men det var nuk som fungerte her..han takla ikke mam sine..

Leah var heller ikke så glad i MAM sine, nei.. Men prøvde NUK etter råd herfra.. tar dem som bare det!!! ;)

så er det helt normalt,pappa vår er veldig glad at hun tar ikke smokk,mens jeg vil det, tror at det hjelper å ro barnet

Er kjekt å slippe å bruke smokk.. men har de et sugebehov, så syns jeg det er greit!! Leah har også blitt god på å smatte på hånda.. hehe.. Litt søtt.. Da kan ho bare ligge der å kose seg lenge!! :)

david liker avent sine smokker..  ingen over og ingen ved siden av[:D][:D][:D]

er ikke smokken den så sutter han også på hånda si... så søt da[;)]

ORIGINAL: mami3

elsker smokken sin her..men det var nuk som fungerte her..han takla ikke mam sine..

Marie er ikke så glad i smokk men tar avent sin av og til, jeg prøver daglig siden det er forsket på at smokk var bra mot krybbedød. Avent sine smokker er topp med at det er beskyttelse med så den ikke blir skitten når den ikke er i bruk.

Back
Topp