smokk

godmor.

Flørter med forumet
Vi har bestemt oss for,at etter ferien må gutten vår slutte med smokken.Vi syntes det er på tide,før han fyller 3 år.
Jeg må virkelig si at jeg gruer meg litt [&:].Det er det kjæreste og mest verdigfulle han har.
Han vil nok ikke gi den frivillig fra seg,til verken kaptein sabeltann eller nissen.
Han koser seg så inderlig,når han endelig kan legge seg og få smokken sin.
Da får han verden søteste koseøyne.
Jeg har ingen ide åssen jeg skal få han til å sove uten [8|]
Det kommer til å gjøre vondt,når vi skal ta den fra han,uff stakar gutten min

Her skal vi gi den til kaptein Sabeltann den 27.juli. Vi har snakket om det lenge, og han er "forberedt" på det. Men vet ikke hvordan det går natta etter han har levert de [:-] men vi får bare ta det som det kommer. Er mye følelser og kos rundt den smokken, så dette blir spennende. Bleia var mye lettere å bli kvitt da det ikke er noe kos rundt den liksom..

Vi skal også ta den nå i forbindelse med 3 årsdagen, og jeg gruer meg så fælt.....er jo noe av det kjæreste hun eier stakkar! Kan hende det er verre for meg enn for henne...[:D]

Håper det går bra da, og ønsker alle dere andre også lykke til med smokkeslutt!![:D]

Vil bare ønske dere alle lykke til med avvenningen. Håper det går fort over[:)]

Her avvente vi henne da hun var 18 mnd. Gråt den første natta, neste natt var det glemt.

Vi skal gi smokkene til Kaptein Sabeltann nå i sommer.. Men jeg må si jeg er usikker på hvordan det kommer til å gå ja, for det er som flere sier, hun er sååååå glad i den smokken!!
Og jeg syns liksom det er litt vemodig å ta den fra henne, hun blir jo plutselig så stor! [8D][:(][:)]

Helt ærlig så må jeg si at jeg ikke egentlig stresser så voldsomt med den smokken. Hun bruker den KUN når hun skal sove om kvelden, og jeg ser ikke helt problemet med at hun fortsetter med det noen måneder til, om hun virkelig trenger det.
Spesielt siden Noah bruker smokk, og de bruker de samme typene smokker.. Hun stikker liksom bare av med smokkene hans.. Hehehe.. [:D]

Her slutta han med smokk da han var 1 år - vville plutselig ikke ha den. Veldig deilig at jeg slipper det nå kjenner jeg [;)]

Lykke til [:D]

Jeg også gruer meg til hun skal slutte med smokken... Det kommer til å bli krise og landesorg og Liam kommer ikke til å få sine i fred... [8|] Men det må vel bare gjøres. Hun sniker seg til flere kosestunder om dagen, så er ikke bare om natta hun bruker den heller...

Back
Topp