smokk

linda1982

Forelsket i forumet
noen som har forslag til hvordan en skal få smokken til å "henge" i munnen te ungen??? uten at den bare ramler ut igjen? Her har lillegutt endelig begynt å tatt smokken, men suger slik at den bare ramler ut igjen med en gang...[;)] forslag mottas med takk [:D]

eg må av og til "vibrere" på den, eller ta den litt inn og ut av munnen nett som om at han suger på den.. om du skjønna?:P 

det skjer her å![:D] jeg pleier å måtte holde den intill munnen hans en stund helt til han "skjønner" hvordan han bruker den ;)

det hjelper ikke å holde den ei stund eller her, må holdes på plass hele tiden mend\s han bruker den :-( hmmmm....

Silkteat (skrives det sånn???) smokkene til mam....er litt ru på tuppen slik at dem skal være lik en brystvorte.....andre glatte smokker kan sitte dårligere......[;)]

Hos oss funket det en stund med strikk rundt ørene. Prøvde litt med magnet også, men fant ut at mini ikke likte smaken av metall i munnen. Men etter at vi byttet til MAM så sitter tutten mye bedre fast av seg selv[;)] Med andre ord, har du prøvd forskjellige merker?[:)]

hadde det problemet med storesøster, da måtte vi ty til "ballong"-tutter.. de som er helt runde... fåes kjøpt på apoteket og navnesmokken.no ( http://www.navnesmokken.no/Products.aspx?SalesArticleID=476 )

Jeg må bruke de helt runde tuttene på lillejenta, det er de eneste hun får tak i, og det var en slik hun fikk på sykehuset når suttebehovet var helt ekstremt.
Har prøvd de fra 0-2 mnd fra MAM (??) som er ru på tuppen, og de går litt bedre enn de helt glatte, men hu får ikke helt taket likevel, også blir hun bare sint når hu ikke får det til! [8|]

Back
Topp