Smokk type?

anahen

Gift med forumet
Jeg får ikke knøttet til å ta smokk, og jeg blir snart gaaal av at han skal bruke meg som det.
Hvilken type smokk tar deres små?

Casper bruker NUK sine smokker![:D]
Det var eneste typen storebror ville ha, så jeg kjøpte det til lillegutt også...[:)]

Håper du finner en smokk som faller i smak!!

Her går det i avent sine :) Men han tar noen andre også ;)

Takk, har sendt sambo på Babyshop nå for å se om han finner noen han kanskje tar[:)]

Her er det mere utformingen det går på.. Tøttemor vil bare ha de flate.. de andre brekker hun seg litt av. Så skal kjøpe inn litt flere av dem. (har litt for mange av de bøyde)

hun tar alle, men favoritten hennes er den fra apoteket.

MEN de man får på brio, er de minste smokkene i tuten. mens dem på apoteket har de korteste tutene.

Har du prøvd å gi både med og uten avflatet tut ?

Her er det bare AVENT smokkene som gjelder... Vil ikke ha noen med bøy nei...
Har bestilt på Navnesmokken jeg....

Suppa her bruker kun mam.
Mens mellomste snuppa ville ikke ta noen smokker. Eneste hun ville ta var Trøst smokken. Det er noen få apotek som har den, eller så må den bestilles på nettsiden dems. Det er den smokken dem brukte på sykehus tidligere, for den er mest lik en brystvorte.
http://www.akgrieg.no/ får den på denne siden[;)]

ORIGINAL: nettil

Mens mellomste snuppa ville ikke ta noen smokker. Eneste hun ville ta var Trøst smokken. Det er noen få apotek som har den, eller så må den bestilles på nettsiden dems. Det er den smokken dem brukte på sykehus tidligere, for den er mest lik en brystvorte.

Finnes den trøst smokken på apotek i Hamar tro?

ORIGINAL: anahen

ORIGINAL: nettil

Finnes den trøst smokken på apotek i Hamar tro?

Kan hende. Her er den kun på ett vitus apotek[;)]
De kan uansett bestille den inn.

mellomste tok kun nuk da hun var nyfødt, så kjøpte de til Benjamin og, men han ville ikke ta den skikkelig. han vil nemlig bare ta avent sine 4 mnd+ smokker[8|] klarer ikke å sutte på de små rett og slett.

ORIGINAL: Frøken Lillan

hun tar alle, men favoritten hennes er den fra apoteket.

MEN de man får på brio, er de minste smokkene i tuten. mens dem på apoteket har de korteste tutene.

Har du prøvd å gi både med og uten avflatet tut ?

hvilken type er de med korte tuter? hvilket apotek kjøpte du på?

fram til nå har han kun tatt noen jeg fant på barnevognservice som er fulstendig i silikon, og har en form som ligner litt på nuk sine og den var for -mnd til 2mnd altså en prematur smokk egentlig... men i dag fant jeg den ikke når jeg trengte den også prøvde jeg med en vanlig mam smokk og det gikk overaskende bra, virket faktisk som han syns det var lettere å beholde den i munnen...

Apotek 1 inne på torvet i byen her :-) det er de som har et hjerte eller lignende på tuten. Dette er den eneste smokken lillemor ikke mister heletiden, fordi den er kort, Samt at det er sånn andeledes på tuppen som gjør at den ikke sklir ut så fort tror jeg.

Back
Topp