Smokk-størrelse..

68Fastback

Elsker forumet
Maiblomstene 2020
Februarlykke 2022❄️
Tindra er straks 4 uker, og har brukt smokk helt fra fødselen..
Hun har brukt MAM sin nyfødt smokk.
I dag fikk hun en 2pk med 6+ mnd MAM smokker i gave.
Prøvde å gi henne en for å se.. Og hun ELSKER dem :) Noen andre som bruker smokker for større barn til sine små?
Eller vet noen grunn til at de evt bør holde seg til sin alders smokker?
Finner ikke noe sted det står at så små ikke bør få smokker beregnet for eldre barn!?
 
Kan ikke forstå det er farlig. Husker mellomste først fikk dreisen på smokken da vi gikk opp til 6mnd + smokken til mam

minstemor bruker bibs supreme mini, 0-6 mnd, og kan brekke seg av de til og med, så kan nok ikke gå opp i størrelse riktig enda her ;)
 
Kan ikke forstå det er farlig. Husker mellomste først fikk dreisen på smokken da vi gikk opp til 6mnd + smokken til mam

minstemor bruker bibs supreme mini, 0-6 mnd, og kan brekke seg av de til og med, så kan nok ikke gå opp i størrelse riktig enda her ;)
Jeg prøvde bibs smokken her og, og den ble ikke godkjent, Haha.. Men den MAM 6+ smokken sitter som støpt :joyful: Prøvde leggerutine for første gang i dag.. Vask, skift, mat og i seng (våken..) Og så den store smokken da ;) 15min siden... Er stille der inne foreløpig..:rolleyes:
 
Jeg prøvde bibs smokken her og, og den ble ikke godkjent, Haha.. Men den MAM 6+ smokken sitter som støpt :joyful: Prøvde leggerutine for første gang i dag.. Vask, skift, mat og i seng (våken..) Og så den store smokken da ;) 15min siden... Er stille der inne foreløpig..:rolleyes:
Tok ikke den runde bibs her, som jeg hadde gledet meg til ;) men tok den mam 0-6 i silikon så kjøpte supreme som har nesten lik tutt som mam ;)
 
Min forrige la også sin elsk på 6mnd straks han fikn prøve dem. Var vel 2 mnd gammel da. Hun her er ikke så ivrig på noen smokk enda.
 
min brekker seg om smokken er for stor, tror det er største faren med å bytte strl. men det virker på ingen måte som at din gjør det, så da hadde jeg kjørt på! hvordan gikk det, hjalp smokken på leggingen? :angel8
 
Leggingen går overraskende bra :) Vet ikke om det har med smokken å gjøre da men.. Hun har blitt lagt våken flere kvelder nå..! :)
 
Her har vi en kamp om smokken. Vi har prøvd forskjellige typer, men de fleste kommer i retur. Den som funker "best" er mam 0-2. Har ikke prøvd større størrelser. Baby blir i tillegg ofte illsint når vi prøver å gi han et tutten :confused: Aner ikke hvilke triks vi kan prøve for å få han til å ta smokken. Hvordan har dere fått det til?
 
Her har vi en kamp om smokken. Vi har prøvd forskjellige typer, men de fleste kommer i retur. Den som funker "best" er mam 0-2. Har ikke prøvd større størrelser. Baby blir i tillegg ofte illsint når vi prøver å gi han et tutten :confused: Aner ikke hvilke triks vi kan prøve for å få han til å ta smokken. Hvordan har dere fått det til?
Hvis Tindra er «frustrert» og ikke finner roen hender det jeg gnir bittelitt maltekstrakt på smokken ;) bare såvidt litt tynt lag på den delen jeg putter opp mot gommen.. Da holder hun den inne lenge nok til å roe seg..
 
Hvis Tindra er «frustrert» og ikke finner roen hender det jeg gnir bittelitt maltekstrakt på smokken ;) bare såvidt litt tynt lag på den delen jeg putter opp mot gommen.. Da holder hun den inne lenge nok til å roe seg..
Det må jeg prøve! Hvor kjøper du det?
 
Back
Topp