Smokk 6 mnd +

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Hvilken smokk bruker deres baby nå?
Jeg har brukt trøst (0-18 mnd), men idag kjøpte jeg MAM 6+. Håper hun tar den :nailbiting:trøst må bestilles på internett så litt stress, mye enklere om hun tar MAM som de har i matbutikken.

Mam 6+ bruker vi nå.:) Han tok Mam da han var 2,5 mnd så har ikke orket prøve andre etter det.

Bruker mam, den litt mindre. Hun vil ikke ha 6+, har prøvd flere ganger. Får prøve igjen snart. Rart for med guttungen var det omvendt, han ville aldri ha den lille:p

Han tar alle han, både avent, mam og nuk :) Har brukt 6+ i ca 3 mnd nå, likte den bedre enn de fra 0 mnd ;)

mam 0-6. Nekter å bruke 6+ smokker uansett hvilke merket vi prøver.

Har hele tiden bare tatt mam (som var litt problematisk når alle smokkene forsvant i utlandet og mam var vanskelig å få tak i) vi har byttet til 6+ men hun liker ennå de mindre bedre :/

Natursutten fra Hevea er favoritten her. Etter den kom i hus er ikke mam særlig tess lenger, har prøvd 6+ og nå bare tygger hun på kanten av den. Vil heller ikke ha den lille, så må gå til innkjøp av flere natursutter! Veldig plagsomt at hun har skjønt det går angående å hive smokken gjennom sprinklene..!

Har hele tiden bare tatt mam (som var litt problematisk når alle smokkene forsvant i utlandet og mam var vanskelig å få tak i) vi har byttet til 6+ men hun liker ennå de mindre bedre :/
Selger de ikke mam i utlandet :o ?

Natursutten fra Hevea er favoritten her. Etter den kom i hus er ikke mam særlig tess lenger, har prøvd 6+ og nå bare tygger hun på kanten av den. Vil heller ikke ha den lille, så må gå til innkjøp av flere natursutter! Veldig plagsomt at hun har skjønt det går angående å hive smokken gjennom sprinklene..!
Åja.. det høres slitsomt ut :) Får sette på sprinkelbeskyttere.
Ikke hørt om den smokken, kjøpes den på nett?

Selger de ikke mam i utlandet :o ?
Jo sikkert fleste plasser. Eg var på Island og måtte på apotek gir å finne mam. De hadde derimot NUK og trøst(tror det var den) i vanlige butikker

Åja.. det høres slitsomt ut :) Får sette på sprinkelbeskyttere.
Ikke hørt om den smokken, kjøpes den på nett?

Ja får gjøre det. Holder på å flytte nå, så må etterhvert klare å finne den fram, vi har den et eller annet sted ;) du får kjøpt på englebarn.no og så har jeg funnet den på helsekosten her i alle fall :)

Back
Topp