Sminketips?

Førstegangs

Glad i forumet
Noen som har forslag til foundation til et fregnetryne som meg, som t tillegg sliter med å bli tørr på nesa og rundt ved bruk av foundation? Har ikke rødt hår, men mørke blondt. Arvet fregnene etter mamma :p
 
BB Cream light, denj fukter/smører og passe te alt :) dekke ihvertfall over alt her oss mæ :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
BB Cream light, denj fukter/smører og passe te alt :) dekke ihvertfall over alt her oss mæ :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app


Den æ også har begynt å bruke i det siste. Å æ e ikke tørr rundt nesen lengre!:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Den æ også har begynt å bruke i det siste. Å æ e ikke tørr rundt nesen lengre!:)


Sent from my iPhone using BV Forum

Den gjør underverker altså ;)
Føle mæ ganske hvit i tryne uten, så ser mann itj oversminka ut :)
 
Da må jeg prøve disse produktene :) Er dere fregnetryner også el ? :p Synes sminka sitter annerledes på meg enn andre...

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
Da må jeg prøve disse produktene :) Er dere fregnetryner også el ? :p Synes sminka sitter annerledes på meg enn andre...

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Får ikke farge i ansiktet, så veldig greit og få litt naturlig farge i ansiktet så mann ikke ser syk ut :p heheh....
Synes også at andre får til makeup'n mye bedre enn mæ sjøl, så må nokk på sminke kurs :happy112
 
Back
Topp