Sminkespm

Bruker chanel sin foundation og Elisabeth arden sitt pudder!:) dekker godt og sitter hrle dagen:)

Jeg sverger til Max factor all day flawless + kanebo sensai pudder :D

mf_facefinity_alldayflawless_web_1.jpg
9F4A57F6C3DA4794A8F1883000C919F8_3011834_0.jpg

Jeg har prøvd mye forskjellig sminke, både billige og dyre varianter, og jeg må si at nå foretrekker jeg Maybelline sin FIT foundation. Synes den dekker godt og trekker godt inn i huden og bruker man en god primer under holder den lenge på! Jeg bruker Bare Minerals sitt foundationpudder til hverdags og er veldig fornøyd med det :)

Nilens Jord sin foundation er fantastisk! Også kjempefin å bruke et mattene pudder over fra samme serie!

Dette er et paraben og parfymefritt merke, som passer perfekt til en gravid/ammende dame! Også fin å bruke om man sliter med uren hud!

Jobber som Makeup Artist, kan bare si av erfaring at dette er en av de beste jeg har prøvd! :)

I sommer brukte jeg Clarins og var veldig fornøyd med den, ellers har jeg brukt max faktor sin :) nå bruker jeg en CC cream, den trekker ganske godt inn i huden og jevner mer ut fargen føler jeg :) så tar jeg solpudder fra H&M der jeg ønsker skygge og litt blush for å fremheve kinnben :) så lenge man husker å blåse på kosten/dunke den så syns jeg disse billigvarene er helt ok :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Bare Minerals bruker jeg, og er storfornøyd :)

MAC studio fix foundation og MAC pro longwear foundatoin, MAC studio fix powder (pudder). Dekker veldig bra :) Bruker disse fast selv :)

Jeg har i lang tid sverget til Lancome Teint Miracle. Dekker over ujevnheter og rødhet, uten at det ser ut som en maske :)

Jeg elsker den til la prairie, anti age. Den er dyr, men veldig drøy i bruk. Eller så har jeg en i pudderform fra tikei (svensk merke) som jeg også liker. Prikker ikke på huden sånn som bare minerals.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg bruker max factor sin foundation og pudderet til hm og synes de funker bra og de sitter godt :)

Back
Topp