sminker dere dere hver dag?

2become4

Forelsket i forumet
Bruker dere sminke hver dag eller?  nysgjerrighets spørsmål...  hihi

jeg bruker det så og si hver dag.. klarer ikke helt å gå ut uten.. deilig å freshe seg litt opp.. og det skla jeg gjøre etter fødselen også[:)]

ja, jeg hater å gå uten sminke, sminker meg hver dag så å si hver dag.
 er jeg på hytta  og ikke gjør så mye eller sløver en søndag  sminker jeg meg ikke.
men liker å ordne meg, føler meg ikke 100% vel uten, syntes det er viktig å ta vare på seg selv, viktig å pynte seg litt å ikke gi opp, syntes jeg.
går jeg uten sminke i joggings blir jeg slapp og det er deilig det noen dager , fresher jeg meg opp og pynter meg blir jeg automaatisk mer opplagt.

men misunner dem som ser like bra ut uten sminke som med,

Hell yeah!![:D] Ka hadde verden vært uten?[:)]

Nei, det gidder jeg ikke. Bare hvis jeg skal ut på noe.

ORIGINAL: acwa

ja, jeg hater å gå uten sminke, sminker meg hver dag så å si hver dag.
er jeg på hytta  og ikke gjør så mye eller sløver en søndag  sminker jeg meg ikke.
men liker å ordne meg, føler meg ikke 100% vel uten, syntes det er viktig å ta vare på seg selv, viktig å pynte seg litt å ikke gi opp, syntes jeg.
går jeg uten sminke i joggings blir jeg slapp og det er deilig det noen dager , fresher jeg meg opp og pynter meg blir jeg automaatisk mer opplagt.

men misunner dem som ser like bra ut uten sminke som med,

jeg er sløv på og sminke meg.. blir vel helst når jeg skal noe spess..
kan hende at jeg glimter til og bruker mascara litt oftere..hehe

ORIGINAL: mayamy

jeg er sløv på og sminke meg.. blir vel helst når jeg skal noe spess..
kan hende at jeg glimter til og bruker mascara litt oftere..hehe

samme her:)

Mascara bruker jeg så og si daglig. Egentlig liker jeg å sminke meg, men med en gutt på 9 mnd som koser, klarter over meg, gulper og sikler fant jeg ut at så mye mer sminke enn det egner seg dårlig. Men på lørdag skal vi i 2x 30 årsdag til tvillinger. Der skal temaet være 70 tallet. Da skal jeg sminke meg mer.

Jepp, jeg sminker meg litt hver dag, med mascara, dekkstift og øyenskygge. Føler meg ikke vel uten[:)]

huff jeg har vært dårlig med det i det siste... blir til at jeg skipper det litt når jeg starter på jobb kl 3 om natta og kjører trailer... men tar det igjen i helgene da... må jo det... men prøver også og bli bedre i uka... hehe...

Føler meg naken uten noe på øyenene. Som å gå uten truse hi hi. Første jeg gjorde etter den lange fødselen med Victoria var en laaang dusj og ta på maskara. Ble ett nytt menneske. Anbefalles å ta med på sykehuset [:D].

Back
Topp