Sminke

Trin

Forumet er livet
Hva gjorde/gjør dere med sminke?
Skal dere sminke dere selv, eller blir dere sminket?
Jeg har avtale med en sminkør, men det blir SINNSYKT dyrt, og jeg vurderer å gjøre det selv i stedet.
Man kan jo kjøpe ganske mye sminke for summen det er snakk om, som man også vil ha glede av etterpå.

Jeg blir sminket og ordnet på håret på samme plass[:)] Hun er nemlig utdannet både frisør og make-up artist[:)] tror prisen bel ca 2500 med hår, sminke og prøvetime[:)]

hmm e he to venninne som e frisører som e tenkte høre om dei ville ordne me[:D] å da tar e sminke også m ene av dei veit ikke kem e skal spørre enda da[:D] men greit bare ha noen som kan gjør d for man e ofte så nervøs sjøl at man ikke helt klare d like bra som proffe[:D]

Jeg gjorde det hos frisøren og betalte 250 kr for det + håroppsett da. Det var egentlig 670 per time, men jeg btalte litt mindre fordi jeg har sittet hårmodell der for 4 av frisørene.

det ble veldig bra!!

og prøvetimen var inkludert.

ORIGINAL: As3

Jeg blir sminket og ordnet på håret på samme plass[:)] 

ORIGINAL: Lois Lane

ORIGINAL: As3

Jeg blir sminket og ordnet på håret på samme plass[:)] 

ORIGINAL: Sunny84

Jeg blir sminket og ordnet på håret på samme plass[:)] Hun er nemlig utdannet både frisør og make-up artist[:)] tror prisen bel ca 2500 med hår, sminke og prøvetime[:)]

Samme her, til samme prisen, men da får forloveren min også satt opp håret iløpet av de 4 timene [:)]

lurte på hvor du skal å få det gjort og til hvilken pris.? vet bare om mon ami på sartor eg[8|]. der skulle di ha 3200kr for sminke og hår.

Da har jeg vel egentlig konkludert med at jeg ordner det selv.
Koster 1200 kr bare å bli sminket, og det syns jeg er litt mye bare for noen timer.
Skal heller være flink til å rense og peele huden så underlaget er godt, bruke den fuktighetskremen og foundationenen jeg er vant til og som jeg vet passer i farge og til huden min. Kjøpe et nytt pudder rett før, så det passer til den tonen huden min er i august, og kjøpe ny øyenskygge i en lys farge. Litt skimmer eller rouge i kinnene, en diskret lipgloss fra Fusion, og så en spray til slutt som forsegler det og sørge for at det holder hele dagen. Og til slutt et par strøk av en helt ny mascara som ikke legger igjen noen klumper. Blir en del billigere og jeg har sminken til en annen gang! [:)]

Back
Topp