Sminke

Ruli

Forumet er livet
VIP
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Sensommerlykke 2017
Sminker du deg hver dag, eller kun til spesielle anledninger?
 
Stort sett hver dag. Søndagene og skikkelige late dager er som regel sminkefri. Føler meg svært lite fresh uten sminke. Og så ser jeg mye bedre ut med sminke og prøver å ikke forfalle helt selv om jeg har blitt småbarnsmor ;)
 
Bare til spesielle anledninger :p
 
Vanligvis hver dag, men nå som jeg har gått hjemme siden desember er det bare såvidt jeg har brukt noe :p
 
Stort sett hver dag, men på de dårligste graviddagene mine orker jeg ikke. Parfyme har jeg ikke orket siden positiv test.
 
Farger på bryna, men ellers ingenting utenom spesielle anledninger :)
 
Mascara, eyeliner og foundation hver dag. Ved spesielle anledninger blir det mere sminke.
 
Varierer. Pleier egentlig å bruke bare maskara i det daglige men hvis jeg bare skal være hjemme gidder jeg ikke ta på
 
Gidder ikke om jeg ikke skal ut av huset eller få besøk :) er utrolig deilig å gå uten, men føler meg litt freshere med litt sminke, så bruker det når jeg skal noe mer enn bare være hjemme :p
 
Hver dag :) hender jeg dropper det på søndager når vi bare er hjemme.
 
Stortsett hver dag :)
 
Stort sett kun om det er noe spessielt.
Tiden har jeg så lite av så jeg orker ikke å kaste den bort på sminke (får det ikke til uansett så)
 
Sminker meg bare om jeg skal noe. Det inkluderer ikke å gå i butikken, men om jeg skal i bursdag, ut og spise eller noe sånt. Blir kanskje 1-2 ganger i måneden. Da jeg jobbet brukte jeg litt sminke hver dag på jobb.
 
Back
Topp