Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Bruker maskara hver dag, men ikke foundation eller pudder eller lign.. kun ved festlige anledninger.. siden jeg bruker så lite vet jeg ikke hvilket merke jeg har engang..!
Bruker ingenting til vanlig.. Men Body Shop pleier hvertfall å være gode på lite giftstoffer i sine produkter. Ellers ville jeg hørt på apotek, de har sminke der og Mineralsminke er hvertfall bedre enn vanlig sminke.
Bruker sminke hvis jeg skal på noe, eks jobb, sammenkomster. Gidder ikke sminke meg når jeg går hjemme og soser...
Bruker den vanlige sminken som man får kjøpt på VITA. Bruker kajal, maskara og øyebrynspulver. Så ikke så mye at jeg tenker over om det er farlig eller ikke
bruker cc crem fra Mary kay, litt mineral øyeskyge og mascara stortsett hver dag.. veksler mellom d, og helt sminkefrie dager Noen dager bruker jeg mineral pudder, og skal jeg noe spesielt blir d flytende foundation.. OG stortsett litt consealer i kinnene hver dag, for sliter med at jeg ser skikkelig rødsprengt ut HELE tiden.. (alt fra MK).