Sminke?

Ecinnaj

Gift med forumet
Oktoberskatter 2014
Hvilken sminke anbefaler du?

Er helt grønn på dette feltet.
Jeg har mineralsmike fra tikei
Grønn til å dekke over røde områder, gul til å dekke over blå poser under øynene.
Også har jeg nettopp kjøpt slik BB krem fra loreal.

Jeg gidder ikke å bruke mye tid på å sminke meg og vil ikke se orange ut eller som om jeg har på en maske.

Har dere anbefalinger til enkel sminke som ser bra ut og ikke merkes at man har det på?
Hva bruker dere?
:)

Bruker du mye av den?
Synes det er så vanskelig å velge farge. Vet jo at jeg er blek men synes bestandig alt jeg prøver får en gul/orange glød? :S

sendt fra Note 3 - sengekos

Anbefaler å gå inn på Mac om mulig og få tilpasset foundation, concealer og pudder! Da får du et bra og naturlig resultat :)

Anbefaler å gå inn på Mac om mulig og få tilpasset foundation, concealer og pudder! Da får du et bra og naturlig resultat :)

Mac? Er det en butikk kjede?
Finnes det i trondheim?

Hvilken rekkefølge putter dere på sminke? :)

Har ikke mye å komme med her jeg heller så jeg får vel følge med litt jeg og :)

Jeg bruker Physician's Formula som jeg bestiller på iherb. Kjempefornøyd :D

Mac store er en amerikansk sminkebutikk, vet ikke om det er i Trondheim.. Vet det er 2 i Oslo..
Concealer, foundation også pudder! Men fra Mac bruker jeg ofte bare concealer og pudder :) funker supert!

Bruker mye forskjellig, men til daglig bruker jeg BB-creme fra Garnier. Har også pudder fra BareMinerals, men det bruker jeg som regel bare om jeg diller og doller litt ekstra. Andre ting som lipgloss og rouge kan jeg lett kjøpte i hm sitt merke :-)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Bruker mye forskjellig, men til daglig bruker jeg BB-creme fra Garnier. Har også pudder fra BareMinerals, men det bruker jeg som regel bare om jeg diller og doller litt ekstra. Andre ting som lipgloss og rouge kan jeg lett kjøpte i hm sitt merke :-)

Bruker du bb kremen først å pudder oppå?
Gjør du noe først eller?

Den kremen jeg har kjøpt er hvit når jeg tar den ut av tuben også blir de brun når jeg smører den utover.

Bruker du bb kremen først å pudder oppå?
Gjør du noe først eller?

Den kremen jeg har kjøpt er hvit når jeg tar den ut av tuben også blir de brun når jeg smører den utover.

Den kremen er vel egentlig sånn alt i ett, så daglig gjør jeg ikke det nei. Hender jeg bruker concealer om det trengs :-) Tror de har noen ulike typer nå altså. Min er brun på farge ut av tuben :p Syns den dekker til veldig fint.

Skal jeg noe spesielt tar jeg pudder over bb' en ja. Den fungerer jo fint som underlag. Ellers måtte man vel kjøpt primer osv :-)

Hva er concealer og primer?

Sorry domme spørsmål men :(

Ååå, jeg har mange favoritter. bruker sminke kanskje 2 ganger i måneden, men er veldig kresen på ha jeg har på ansiktet.

Har foundation fra Makeup Forever
Pudder fra MAC
Blush fra MAC
Concealer fra YSL
Primer fra Urban Decay
Øyenskyggene er Chanel/MAC/Urban Decay (kommer helt ann på hvilken anledning jeg sminker meg til)
Eyeliner er fra MAC (gel) eller Chanel (flytende), blyant er fra Chanel
Mascara er fra Lancome.
Leppestiftene er YSL,MAC eller Chanel. I det siste har Chanel vært en stor favoritt.

Ååå, jeg har mange favoritter. bruker sminke kanskje 2 ganger i måneden, men er veldig kresen på ha jeg har på ansiktet.

Har foundation fra Makeup Forever
Pudder fra MAC
Blush fra MAC
Concealer fra YSL
Primer fra Urban Decay
Øyenskyggene er Chanel/MAC/Urban Decay (kommer helt ann på hvilken anledning jeg sminker meg til)
Eyeliner er fra MAC (gel) eller Chanel (flytende), blyant er fra Chanel
Mascara er fra Lancome.
Leppestiftene er YSL,MAC eller Chanel. I det siste har Chanel vært en stor favoritt.

Oi det hørtes komplisert ut :P hehe

Bra å ha forskjellig å velge mellom da :)

Back
Topp