sminke

verteline

Elsker forumet
jha hvor mye/lite sminker du deg?..

inspirert av en tvserie på bliss der de virkelig ser ut som sminkedukker hele gjengen.. SÅ MYE BRUNKREM DA!:. giii deg...
 
*byttekanal* fekk[:@]
 
ORIGINAL: ©Smartass

*byttekanal* fekk[:@]


hæ?
 
Åh, reprise jo.[8D]
 
ORIGINAL: verteline

ORIGINAL: ©Smartass

*byttekanal* fekk[:@]


hæ?


De er så fjerne at jeg bare MÅ se på![:D] Følger ikke serien, men ser på når jeg får det med meg.[8D]

NÅ skal jeg svare på pollen.[:-][X(]
 
ORIGINAL: ©Smartass

Åh, reprise jo.[8D]


hva da?.. er det der frisør programmet eller? :P har glemt dekoderen på opptak så jeg ser gjerne ikke det som går nå serru :P
 
ORIGINAL: ©Smartass

ORIGINAL: verteline

ORIGINAL: ©Smartass

*byttekanal* fekk[:@]


hæ?


De er så fjerne at jeg bare MÅ se på![:D] Følger ikke serien, men ser på når jeg får det med meg.[8D]

NÅ skal jeg svare på pollen.[:-][X(]


ja hvis det er samme programmet.. de er sååå fjerne :P jeg og må bare se av og til... når jeg plutselig stikker innom :P
 
ORIGINAL: verteline

ORIGINAL: ©Smartass

Åh, reprise jo.[8D]


hva da?.. er det der frisør programmet eller? :P har glemt dekoderen på opptak så jeg ser gjerne ikke det som går nå serru :P


Åh. Ja, den der Jersey babes?[:D]


Iallefall, her stemte jeg "litt mer", det er til vanlig.
Så går jeg vel under masse (men ikke som de på TV[:-] ca. 20% av de[8D]) når der "er noe".
 
ORIGINAL: ©Smartass

ORIGINAL: verteline

ORIGINAL: ©Smartass

Åh, reprise jo.[8D]


hva da?.. er det der frisør programmet eller? :P har glemt dekoderen på opptak så jeg ser gjerne ikke det som går nå serru :P


Åh. Ja, den der Jersey babes?[:D]


Iallefall, her stemte jeg "litt mer", det er til vanlig.
Så går jeg vel under masse (men ikke som de på TV[:-] ca. 20% av de[8D]) når der "er noe".


okeij :P hahaha ja 20 % av det e nok mye finere en de der:P hehehe :)
 
Åh herregud, det er første gangen jeg dumper borti dette programmet, fytti så disgusting...

Anyhow, jeg bruker ikke sminke. Men jeg har en hel stor sminkeveske her nå, som erstatter den gamle, enda større og enda fullere, som bare er bortevekke. Har ikke sett den på lenge. Gubben tror at vi enten har kastet den da vi pusset opp badet, ved en feil, eller så stjal de som pussa opp her, den... Hehe, heller mest mot første alternativet jeg da [8D]
 
ORIGINAL: *Meya*

Åh herregud, det er første gangen jeg dumper borti dette programmet, fytti så disgusting...



Bare vent.. se hva som kommer straks![:D]
 
ORIGINAL: *Meya*

Åh herregud, det er første gangen jeg dumper borti dette programmet, fytti så disgusting...

Anyhow, jeg bruker ikke sminke. Men jeg har en hel stor sminkeveske her nå, som erstatter den gamle, enda større og enda fullere, som bare er bortevekke. Har ikke sett den på lenge. Gubben tror at vi enten har kastet den da vi pusset opp badet, ved en feil, eller så stjal de som pussa opp her, den... Hehe, heller mest mot første alternativet jeg da [8D]


hehe ja de e litt disgusting :P

okeij, hehe, er nok de som stjal den jha ;o)
 
ORIGINAL: ©Smartass

ORIGINAL: *Meya*

Åh herregud, det er første gangen jeg dumper borti dette programmet, fytti så disgusting...



Bare vent.. se hva som kommer straks![:D]



Se nå![:-]
 
ORIGINAL: ©Smartass

ORIGINAL: ©Smartass

ORIGINAL: *Meya*

Åh herregud, det er første gangen jeg dumper borti dette programmet, fytti så disgusting...



Bare vent.. se hva som kommer straks![:D]



Se nå![:-]


FYTTI!! de KLIKKA jo bare LITT lixom.. jeses.. vil ikke komme på deres dårlige side altså...
 
ORIGINAL: verteline

FYTTI!! de KLIKKA jo bare LITT lixom.. jeses.. vil ikke komme på deres dårlige side altså...


Det er så langt over alt annet.. blir helt satt ut av å se på![:D] Og knallrød og flau[X(]
 
HAHAHA EG LEEEEEEEEEER! fytti så flaut!!

btw my outfit is adorable!:P hahaha
 
ORIGINAL: verteline

HAHAHA EG LEEEEEEEEEER! fytti så flaut!!

btw my outfit is adorable!:P hahaha


Præhæhæhæhæhæhæ[:D][:(][:D]
 
Back
Topp