Sminke

BølleBella

Elsker forumet
Noen som har en knallbra mascara å anbefale? Gjerne for meg som har litt korte vipper [:D]
Og hvor kjøper dere sminkekoster til øyenskygge, og hva slags øyenskygge bruker dere?

Hva bruker du da? Fingra?
Jeg er på utkikk etter nye, gode øyenskygger og mascaraer. Og vurderer å ta sminkekurs. Vil lære å sminke meg ordentlig [:D]

Lancôme extreme gir lang vipper.
Hynose i samme merke er også god synes jeg.

Har prøvd utallige mascaraer, både dyre og billige, men faller alltid tilbake til Loreal Masterpiece. [:)]

Jeg har nettopp prøvd ut øyeskygge fra Urban Decay, og den er veldig god. Men etter at jeg startet med øyeskyggeprimer (også fra Urban Decay) sitter de fleste øyeskygger veldig godt!

ORIGINAL: Marlu

ORIGINAL: Frk.Elefant

Hva bruker du da? Fingra?
Jeg er på utkikk etter nye, gode øyenskygger og mascaraer. Og vurderer å ta sminkekurs. Vil lære å sminke meg ordentlig [:D]

Nei...det er jo øyenskyggekost med i øyenskyggen [:-]

Ikke alltid, og de har jeg aldri brukt :P

Koster kjøper jeg forresten på Body Shop. De er supre :)

ORIGINAL: Dollysmurfen

Bruker Dior øyenskygge. Ingen over, ingen ved siden av. Er også svært fornøyd med kostene deres. Brukte fingrene før, men nå må jeg bruke kost, siden jeg helsoter øynene.

De beste maskaraene er fra Lancome (Extreme og Hypnose), men jeg bruker akkurat nå Loreal volume millione lashes. Den er bra som faen til en litt billigere penge enn Lancome. Men så har jeg lange vipper naturlig, så vet ikke om den funker likt på de med korte.

sign det røde[:)] bruker oriflame kostene for det meste å oriflame øyenskygger.. bruker mer penger på dyre kremer jeg da enn dyr sminke[:D]

lancome hypnose!!! funker supert, beste mascaraen i verden.. ellers sverger jeg til glo'minerals når det gjelder alt annet

Nå prøvde jeg å bestille koster fra bodyshop, men det gikk ikke! Så da tar jeg det som et tegn! Hehe.
Får prøve igjen i morra om jeg husker på det [;)]

Men siden så mange skryter av hypnose så må jeg bare prøve den [:D]

Back
Topp