Sminke til barn.

Dere som syns sminke på barn er greit, tenker dere over hva slags stoffer som er i det? Det er jo laget for voksne, ikke barn.
Jeg leste på nettet om stoffet toluen, at det fins i enkelte neglelakkmerker og at det er skadelig.
Jeg tenker at hvis jeg kommer i den situasjonen noengang så hadde jeg valgt naturlig sminke og ikke billigsminke på hm:)

Her får hun kun bruke blank lipgloss hvis vi skal noe spes, og av å til neglelakk.. Synes ikke noe om øyeskygge,maskara eller leppestift på så små barn! Min går i 2.klasse. Og det er ALT for tidlig å begynne med sminke.. Ser det er et par av jentene i klassen som kommer med sminke når de skal i bursdager.. Da blir jeg nesten sint! Heldigvis har jenten min forstått at vi ikke skal dele på sminke. For her kommer plutselig 3 med samme leppestift på seg. Skikkelig uhygenisk, og kan framkalle allergier.. Nei, her styrer vi unna så lenge som mulig! .... Har mer fokus på at håret er pyntet når vi skal no :)

Nei. Mi tåler ikke så godt sminke. Må ha skikkelig kvalitet da. Så når det er karneval og hu skal være prinsesse av en eller annen sort bruker jeg min sminke på hu i små mengder. Hu har mye neglelakker da og lypsyler med smak. :)

Ja mine har sminke. Hun ene fant lekesminke på butikken her en dag å er mer enn fornøyd med det:D

Back
Topp