Sminke på 3 åring??

"Suri Cruise skal ha begynt å bruke sminke da hun var tre år gammel"

Øh... alle jenter synes vel det er morsomt å ha på seg litt leppestift?
Ser ikke akkurat som hun har sminka seg så heftig.
Ser virkelig ikke problemet.

Ser virkelig ikke problemet med at jentene får låne mammas lipgloss innimellom.. Snuppa her har til og med fått som egen, roooosa med glitter i! Er jo kjempestas å leke med! Og annen sminke er vel helt naturlig at de vil prøve, siden mamma bruker det.. Her i huset har hun egen øyeskygge, rosa med hello kitty på, og hun er ganske festlig når hun dukker opp med sminke i hele ansiktet.. :p MEN, hun får ikke gå i bhg med det, og hun får bare leke med det i helgene når vi er hjemme.

Etter jeg leste artikkelen så ser jo jeg at det er ganske uskyldig, snuppa her har jo også fått låne lippglossen min, men jeg reagerer mer på høyhælte sko og det faktum at garderoben til Suri er verdt 18 MILL! Det er sinnsykt det!

Min 3-åring har ei storesøster på 14 og da er det nesten ikke til å unngå at hun også vil sminke seg som storesøster. Å storesøstra deler gledelig med negellakk og lipgloss, og iblandt litt rush i kinnene.....men det er ikke noe treåringen får gå med ut eller i barnehagen, det er kun noe man tuller med hjemme!=)

jeg synes det er ekstremt kritkkverdig at media driver og hyper opp en liten unge som et moteikon. 
det er jo de som "skaper" det bildet som blir framstilt. Selvfølgelig har hun en garderobe til mange millioner, foreldrene er jo strytrike. Hadde sikkert også handla dyre klær til snuppa hvis jeg var mangemilionær. 

MiLfYwAy skrev:
Etter jeg leste artikkelen så ser jo jeg at det er ganske uskyldig, snuppa her har jo også fått låne lippglossen min, men jeg reagerer mer på høyhælte sko og det faktum at garderoben til Suri er verdt 18 MILL! Det er sinnsykt det!

Njaah.. Garderoben til snuppene her hadde helt sikker ligget på samme verdien om jeg hadde vært like full i penger som de altså.. Det blir jo sånn at en bruker litt etter evne, og de HAR nesten "uendelig" med penger, og jeg syns i alle fall at når de jobber for pengene sine, så bør de få lov til å bruke det de har samvittighet til også. Om det er på klær til dattera så er jo det kjempeflott.

MiLfYwAy skrev:

helt enig! Ja selvsagt hadde jeg hatt masse penger så hadde jeg kjøpt dyrere klær til guttungen, men en veske til 100 000 kr til en unge er jo bare galskap! Jeg for min del har altid tenkt mine tanker ang den familien og det er fordi at har sett gjenatte bilder av at hun går i kortarmet kjole, uten strømpebukse og høyhelte sko mens moren har hatt på seg BOBLEJAKKE!
Men når det gjelder det med lipgloss på småbarn så ser jeg ikke problemet, får jeg en jente en gang så skal hun få lov å låne mamma sin lipgloss hvis hun har lyst å pynte seg ;-)

Back
Topp