Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
http://www.kjendis.no/2011/04/24/kjendis/suri_cruise/mote/16293722/Miss Fat skrev:
"Suri Cruise skal ha begynt å bruke sminke da hun var tre år gammel. "
For all del la de gjøre som de vil med sitt barn. Men hva synes dere??

Jeg tror media hyper opp denne Suri greia til de grader. Tydelig at hun ikke har blitt sminket av en voksen hvertfall. Og det er ikke en dråpe i havet om man sammenlikner med disse ungene i skjønnhetskonkonkuranser i USA, DET syns jeg er ille. Altså, faren hennes er ikke min favoritt, men både han og kate skal ha ros for at det virker som om de gjør sitt aller beste for å holde suri ute av galskapen rundt de. Tenk så lite bilder vi ser av henne i forhold til at paparazzi forfølger de 24/7.MalinDalin skrev:
Senator Malin skrev:
Sign..
Og dere med jenter fra 3 år og opp som er så motstandere av det der. Har de aldri ville hatt på seg lipgloss/lebestift som mamma bruker?
Alle småjenter vil jo det. Jeg tipper hun ikke går sånn hver dag og man ser jo tydelig at det er Suri selv som har hatt på. Ser virkelig ikke problemet..
Vell, mine jenter har ikke visst hva lebestift er for noe, siden jeg ikke bruker det. Det er ikke så lenge siden Khadija kom hjem fra barnehagen og ville ha "negleglakk" fordi en jente i barnehagen hadde det. Hun visste ikke helt hva det var, men jeg fant fram en jeg hadde liggende og slenge fra en swap jeg var med på, og hun rygget ti meter bak pga lukten.
Jeg bruker lypsyl noen ganger, om leppene er sprukket, men det har alle ungene mine brukt fra de var små, om de har hatt behov for det, for det er "medisin" og ikke noe man leker med eller bruker for å bli "fin".
Senator Malin skrev:
Sign..
Og dere med jenter fra 3 år og opp som er så motstandere av det der. Har de aldri ville hatt på seg lipgloss/lebestift som mamma bruker?
Alle småjenter vil jo det. Jeg tipper hun ikke går sånn hver dag og man ser jo tydelig at det er Suri selv som har hatt på. Ser virkelig ikke problemet..
Vell, mine jenter har ikke visst hva lebestift er for noe, siden jeg ikke bruker det. Det er ikke så lenge siden Khadija kom hjem fra barnehagen og ville ha "negleglakk" fordi en jente i barnehagen hadde det. Hun visste ikke helt hva det var, men jeg fant fram en jeg hadde liggende og slenge fra en swap jeg var med på, og hun rygget ti meter bak pga lukten.
Jeg bruker lypsyl noen ganger, om leppene er sprukket, men det har alle ungene mine brukt fra de var små, om de har hatt behov for det, for det er "medisin" og ikke noe man leker med eller bruker for å bli "fin".
Det gjør jenta mi også i ny og ne.. *sniker seg ut igjen*Bouncing buttplug skrev:
Qualitas skrev:Det gjør jenta mi også i ny og ne.. *sniker seg ut igjen*Bouncing buttplug skrev:
SERRIØST?????... neida =p
Er jo litt annet at de små sniker seg til litt sminke for å "leke" . Det ser jeg ikke problemet med..![]()
Værre når de skal ha på seg sminke fordi de skal ut osv..
Hun ser at jeg tar sminke på meg og vil låne litt lipgloss, og da får hun lov til det noen ganger.. Det er jo tydelig på de bildene at hun har tatt på seg sminken selv, og ikke Katie liksom..
Hvis det kun er snakk om lipgloss så er det mange 3åringer som bruker det. veldig populært blandt jentene i guttungen sin barnehage...farge og glitter. og de doller seg opp me kjoler og hårpynt og smykker og sånn...
Selv synes jeg ikke noe om det. om de har tørre lepper hjelper ikke det klisset og det ser jo bare ut som syltetøy rundt munnen. Høyhelte sko er ikke bra for ryggen.