*Sminke, hår og stylingtråd*

M

Maanda

Guest
Dette er en tråd hvor man kan snakke om sminke, hår,styling osv..

Har man spørsmål om dette så er det sikkert en eller annen her inne som har peiling[:D][:D]

Jeg har ett spørsmål:
Jeg skal klippe meg 22.desember(er en stund til ja) men aner ikke hvordan. I tillegg skal jeg stripe håret litt lysere. Har dere forslag til fine frisyrer?(gjerne med bilde!)

Hvordan hår har du nå da...tenker på lengden, eventuelt fall/krøller/slett osv...og hvordan vil du beskrive ansiktsformen din?[;)] greit å vite før man foreslår frisyre...

ORIGINAL: Wembie

Hvordan hår har du nå da...tenker på lengden, eventuelt fall/krøller/slett osv...og hvordan vil du beskrive ansiktsformen din?[;)] greit å vite før man foreslår frisyre...

*borte*

Sånn ser jeg ut =) (fjerner bildet snart)

Fiiin du er[:D] Hva tenker du selv da...lyst å endre veldig eller bare litt? stilig med litt kortere hår...tenker ikke kort kort altså, men litt mer typete...pannelugg kanskje??? Selv holder jeg på å spaaaaare[;)] nekter å gå til frisøren enda...[:D]

Synes denne klippen er veldig fin, men det er min smak da[;)]

Kanskje en lang, skrå bob?
Det har jeg lyst på selv [8D]

Fiiin du er[:D] Hva tenker du selv da...lyst å endre veldig eller bare litt? stilig med litt kortere hår...tenker ikke kort kort altså, men litt mer typete...pannelugg kanskje??? Selv holder jeg på å spaaaaare[;)] nekter å gå til frisøren enda...[:D]

Takk [:)]

Pannelugg vil jeg IKKE ha, endelig vokst ut! Er så stress, for jeg har litt fall, og luggen ble IKKE fin.

Hmm..Men vil EGENTLIG ha langt hår, men drittlei sparing. Så vil finne på noe nytt.MÅ endre frisyren![:'(]

ORIGINAL: Kakken

Det er VELDIG fint, men pga verver i bakhodet, så går det ikke. Blir det kortere enn nakkelengde(nederst i nakken) så står det rett opp[8D]

ORIGINAL: Maanda

Det er VELDIG fint, men pga verver i bakhodet, så går det ikke. Blir det kortere enn nakkelengde(nederst i nakken) så står det rett opp[8D]

Hehe... SKjønner. Sliter litt med å bestemme meg selv, for håret mitt er heller ikke bare bare

Skjønner veeeeldig godt hva du mener...men en bob kan være ganske lang...prøver å vise hva jeg mener med bilder;) Selv har jeg krøller men ser omtrent sånn her ut på håret nå...når det er slett vel å merke...

Beklager store bilder forresten[&:] kopierer rett fra nett...du vil ikke bare klippe det mer opp da...få enda mer fall? (eller er du som meg og vil helst ikke ha det?)

Skjønner veeeeldig godt hva du mener...men en bob kan være ganske lang...prøver å vise hva jeg mener med bilder;) Selv har jeg krøller men ser omtrent sånn her ut på håret nå...når det er slett vel å merke...

Beklager store bilder forresten[&:] kopierer rett fra nett...du vil ikke bare klippe det mer opp da...få enda mer fall? (eller er du som meg og vil helst ikke ha det?)

Fin frisyre[:)] Vil helst ikke ha mer oppklipt, da blir det mer fall, og jeg orker ikke mer av kråkereiret..På bildet jeg la ut hadde jeg forresten retta det ut[8D]

Synes denne klippen er veldig fin, men det er min smak da[;)]

Slik på bilde er sånn jeg har det nå og trives med det[:D]

Jeg fikk ikke med meg bildet av deg, men her er noen frisyrer jeg synes er fine.. Både i langt og kort :)

Back
Topp