Sminke da jenter....

*Fie og Rangen*

Forumet er livet
Hvilken øyefarge har du, og hvilken farge på øyenskyggen bruker du som regel?

Noen spesiell grunn til at du bruker den fargen du gjør?

(er alene hjemme og kjeder meg, så bær over med meg, hihi)

Har blågrønne øyne med litt "gull/brunt" spraglete i midten rundt pupillen.

Farger, hmmm.. Bruker ofte varme farger ettersom det er fargene jeg passer best.

har blå øyne, og de få gangene eg bruke øyenskygge går det i gråtoner, sånne "sotete" øyne..
e vel bare vane[:D]

Blå/grå øyne, bruker stort sett sort øyeskygge, liker best sota øyne[:)]

Ellers til daglig går det i lysere grått...

Bruker ikke sminke!!!

Kan en sjelden gang bruke når je ska ut!! Da har je en litt lys brun farge!!

jeg har blå øyne og når jeg er sjelden gang skal ut å sminker meg skikkelig bruker jeg "hudfarget" øyenskygge men brun ytterst[;)]

Jeg har grønn/brune og har tidligere brukt mye brunt for det er safe liksom. Men nå har jeg fått smaken på litt annet. ¨

Har en blåklokkefarget som jeg bruker, det er min kontrastfarge og fremhever brunt. Også en skikkelig lilla nesten litt metallic og grå helt ytterst.

Det hender også jeg bruker rosa og litt sånn plommefarget. Jeg liker å ha farge på øynene og lite på leppene jeg[:D]

Grønne øyne, og jeg kler høst/jord farger best. Skal jeg vikelig "skeie" ut bruker jeg gull[:-]

blå øyne...
har VELDIG tunge øyenlokk...bruker hvit med skimmer på hele lokket så bruker jeg lilla på ytre del av nedre lokket...

ORIGINAL: mamita30

ORIGINAL: Tussa og Sofie

Jeg har grønn/brune og har tidligere brukt mye brunt for det er safe liksom. Men nå har jeg fått smaken på litt annet. ¨

Har en blåklokkefarget som jeg bruker, det er min kontrastfarge og fremhever brunt. Også en skikkelig lilla nesten litt metallic og grå helt ytterst.

Det hender også jeg bruker rosa og litt sånn plommefarget. Jeg liker å ha farge på øynene og lite på leppene jeg[:D]

kanskje jeg skal gå på sminkekurs hos deg .. hihi[:D]

Hehe, ja jeg er nok ingen ekspert, men har en dullion øyenskygger og synes det er veldig gøy å eksperimentere med noe nytt. Det gjør så mye med et ansikt!

Har grønn/brune øyne og eg bruker egentlig d meste av øyenskygge. Liker å eksperimentere litt og gjerne ha litt friske farger, men ofte har eg bruntoner eller gråtoner. Passer liksom til d meste. E veldig glad i turkis og lilla og så bruker gjerne d hvis eg ska på fest[:)]

Sminke... eeehhh. Mulig jeg hadde kledd det,men har ikke brukt det.

Jeg har grønn / brune øyne og pleier å bruke forskjellige bruntoner med hvit som kontrast. Ellers hender det jeg at jeg bruker både rosa og grå. 

Jeg har heelt grønne øyne, men pleier ikke bruke øyenskygge da..Men tar jeg på meg øyeskygge bruker jeg enten hvit eller lilla[8D]

Jeg bruker bare mascara, gjort det i snart 2 år[:o]
For akkurat sminke, det suger jeg i! Tror jeg får dra på sminkekurs jeg[8D]
Men jeg har ihvertfall blågrønne øyne med brunt innerst som en sol nesten[:D] Like morsomt når jeg skal si øyenfargen min.. "eeeh, blågrønnbrun?"[8D]

ORIGINAL: Lbaby

Har blågrønne øyne med litt "gull/brunt" spraglete i midten rundt pupillen.

Farger, hmmm.. Bruker ofte varme farger ettersom det er fargene jeg passer best.

Sign![:D] Går i varme jordtoner, lys highlighter og av og til et hint av fersken[;)]

Back
Topp