Smileys

Den perfekte mor er påan igjen

Forelsket i forumet
Marsboere 2020
Påskekyllingene 2020
Februarlykke 2022❄️
Går det an å ordne så man kan bruke smileys fra eget tastatur? Smileyfunksjonen på siden deres er så gammeldags og vanskelig når man må bruke lang tid på å finne riktig, de er små så det er vanskelig å se de ordentlig når man leter (kanskje det er alderen min) og den fremstår som lite brukervennlig. Jeg er dessverre avhengig av smileys, og føler jeg fremstår som sur når jeg skriver innlegg uten, slik som her. Og jeg er egentlig ikke det altså.
 
Hei, etter siste oppdatering viser ikke smiley- alternativene hos meg lenger, men vanlig smiley fra tastatur på mobil virker heller ikke. Og så kan jeg bare trykke liker. Det går ikke lenger an å trykke hjerte/nyttig/informativt etc. Er det sånn for alle? Hvis ikke, hvordan fikser jeg det?
Er på iPhone hvis det har noe å si.
 
Hei, etter siste oppdatering viser ikke smiley- alternativene hos meg lenger, men vanlig smiley fra tastatur på mobil virker heller ikke. Og så kan jeg bare trykke liker. Det går ikke lenger an å trykke hjerte/nyttig/informativt etc. Er det sånn for alle? Hvis ikke, hvordan fikser jeg det?
Er på iPhone hvis det har noe å si.

Er sånn her også. Tror det bare er fjernet?
 
Hei, etter siste oppdatering viser ikke smiley- alternativene hos meg lenger, men vanlig smiley fra tastatur på mobil virker heller ikke. Og så kan jeg bare trykke liker. Det går ikke lenger an å trykke hjerte/nyttig/informativt etc. Er det sånn for alle? Hvis ikke, hvordan fikser jeg det?
Er på iPhone hvis det har noe å si.
Det er sånn for meg også(iphone). Smilyene finner du hvis du trykker på de tre prikkene ved siden av bildeikonet. Skikkelig tungvindt altså :rolleyes:
Hvis du holder inne likerknappen får du flere valg, slik som på facebook. Men de gamle valgene er bortevekk:)
 
Det er sånn for meg også(iphone). Smilyene finner du hvis du trykker på de tre prikkene ved siden av bildeikonet. Skikkelig tungvindt altså :rolleyes:
Hvis du holder inne likerknappen får du flere valg, slik som på facebook. Men de gamle valgene er bortevekk:)
Tusen takk for hjelpen!
 
Back
Topp