Smileys?

Jeg skriver vi nett på mobilen og over kolonnen jeg skriver i er det en verktøymeny. Der er det en smileys. Når jeg trykker på den får jeg opp en helt drøss med ulike smileys i en kollone under teksten.

:smiley-bounce016:smiley-ashamed005:smiley-bounce015:laughing025:wav:Heartbigred:sign10:Heartblue:Heartpink:Heartred:thumleft:thumright:sick009:dance011:angel13:nicethread:goodnight:anyone:hungry::dead::depressed::dummy::dummy1::facepalm::meh::nailbiting::grumpy::brb::headphone::hilarious::spitoutdummy::sour::stop::troll::wacky::woot::wtf::wtf:

Og mange mange flere

Kom visst dobbelt den.. Måtte bare prøve se. Li

Nå har jeg vært skikkelig nørd og skrevet inn 90% av alle smileyene på min iPhone, og her er de som funker :p

☺️☹️✌️✊✋☝️☕️⛑☘⭐✨☀️⛅️⛈☁️⚡❄️⛄️☂☔⚽⚾⛳️⛸⛷⛹✈️⛵️⛴⛴⚓⛽⛲️⛰⛺⛪️⛩⌚️⌨☎️⏱⏲⏰⏳⌛️⚖⚒⛏⛓⚙⚔☠⚱⚰⚗⛱✉️✂️✏️✒️❤️⚠️♻️✅❎✔️✖️➕➖➗♣️♠️♥️♦️

Nå har jeg vært skikkelig nørd og skrevet inn 90% av alle smileyene på min iPhone, og her er de som funker :p

☺️☹️✌️✊✋☝️☕️⛑☘⭐✨☀️⛅️⛈☁️⚡❄️⛄️☂☔⚽⚾⛳️⛸⛷⛹✈️⛵️⛴⛴⚓⛽⛲️⛰⛺⛪️⛩⌚️⌨☎️⏱⏲⏰⏳⌛️⚖⚒⛏⛓⚙⚔☠⚱⚰⚗⛱✉️✂️✏️✒️❤️⚠️♻️✅❎✔️✖️➕➖➗♣️♠️♥️♦️
Hahahaha!!! Godt å se det ikke bare er meg som har litt mye tid for henda for tiden:p

Back
Topp