Hvilke smileys har du på din mobil som synes her inne???
Jeg får opp mange koder som regel og ikke selve smilyen.
Hvilken mobil har du?
Jeg får opp mange koder som regel og ikke selve smilyen.
Hvilken mobil har du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser happy112Se jeg vifter med øyenbrynene nå![]()
Jeg ser happy112haha!
Samme så jegSe jeg vifter med øyenbrynene nå![]()
Ja helt EnigSkulle gjerne funket med flere smileys her uten at man måtte skrive de inn selvnoe for bv å jobbe med
![]()
Så kjedelig!Jeg ser happy112haha!
Og svarene blir jo så mye bedre med alle smilyeneJa helt Enig
Veldig tungvindt å skrive inn selv...
Absolutt! Alle bør ha tilgang til de forskjellige smilyene!Skulle gjerne funket med flere smileys her uten at man måtte skrive de inn selvnoe for bv å jobbe med
![]()
Haha, jeg bruker en del jeg. Men bare de vanlige kjedeligeSå kjedelig!
Jeg har tenkt at det er synd at folk ikke bruker smiley noe særlig, skjønner jo det nå![]()
Ja de gjør detOg svarene blir jo så mye bedre med alle smilyene![]()
Nei, men de er jo så mange artige, så får innleggene så mye bedre.Ja de gjør det
Bare ikke i hver setning.
Ja er mange man skulle sett ;-)Nei, men de er jo så mange artige, så får innleggene så mye bedre.
Ser alle de. Men ofte mye tull. Smilyen med solbriller på upassende steder, fordi man egentlig skriver b eller 8 eller noe.Her kommer mine som er på mobilen:
;-) :-( :-o :-D
:-* ☺✌❤
![]()
Ja det er sant.Ser alle de. Men ofte mye tull. Smilyen med solbriller på upassende steder, fordi man egentlig skriver b eller 8 eller noe.
Jeg bruker mye mer fra pc enn fra mobil, men er jo absolutt mest på mobil...Så kjedelig!
Jeg har tenkt at det er synd at folk ikke bruker smiley noe særlig, skjønner jo det nå![]()
Det har jeg ikke tenkt på at er ett problem. Får se om jeg finner en løsning, men forumet via nettleser og forumet via app er veldig forskjellig...Skulle gjerne funket med flere smileys her uten at man måtte skrive de inn selvnoe for bv å jobbe med
![]()