Smileys

Sunshine1983

Elsker forumet
Hvordan får dere smileys? Jeg er stort sett bare på mobil... Går ikke det da?

Tester appen nå

Jeg må trykke på den plussen som kommer opp på siden her når jeg skriver, der jeg trykker på Quick replay også får jeg opp noen prikker og så trykker jeg insert smiley, men er bare noen få smilyes der på min

Eller så kan du skrive de inn som du gjør på pc ;)

Det er disse jeg bruker for vet de funker :P :D :-) ;)

Dette er kun typ sånn her uten mellomrommet da : P : D : -) ; )

Ok. Så man må rett og slett skrive de. Hva er da poenget med en egen smileysting på skrivegreia her? :P

Aha det så jeg faktisk ikke. Når jeg skrev denne posten så var jeg på nettleser. Men nå er jeg på app :)

Er det via pc eller appen? På appen er det ikke noe smilefjes :-)
Vanlige smilefjes er det på appen også. Trykk på pluss-tegnet ved siden av der man skriver og så trykker man på de tre prikkene og velger "insert smile". Går også å bruke vanlige hurtigtaster som : ) ; ) : p osv uten mellomrom. Men avanserte emoticon er det ikke på appen ;)

Fant denne:

; ) = ;)
: ) = :)
: D = :D
: ( = :(
: confused : = o_O
: mad : = :mad:
: cool : = :cool:
: rolleyes : = :rolleyes:
: P = :P
: o = :o

Go crazy! :D

Last edited:
Ikke valg fra min iPhone på appen. Har de tre prikkene i bildet, men bare dette som kommer når jeg trykker på de :PImageUploadedByBV Forum1437823671.253697.jpgImageUploadedByBV Forum1437823684.953554.jpg

Ah, da er det sikkert forskjell på iPhone og Android appen. Men får du til å bruke tegn til å få smiley da?
Ja må bare skrive de. Husker ikke så mange kombinasjoner så jeg smiler mye sånn her hahahaha :P :-)

Fant denne:

; ) = ;)
: ) = :)
: D = :D
: ( = :(
: confused : = o_O
: mad : = :mad:
: cool : = :cool:
: rolleyes : = :rolleyes:
: P = :P
: o = :o

Go crazy! :D
Ey dette er bra! Da får jeg flere uttrykk enn dette :P haha! Takk! Pugge pugge.

Ja må bare skrive de. Husker ikke så mange kombinasjoner så jeg smiler mye sånn her hahahaha :P :-)
Hehe, blir sånn her og :p Så etter jeg spurte deg at du jo hadde brukt en smiley, så skjønte egentlig at du fikk det til ;)

Back
Topp