Sunshine1983
Elsker forumet
Hvordan får dere smileys? Jeg er stort sett bare på mobil... Går ikke det da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahaha funket ikkeTest av emoji her:
Er det via pc eller appen? På appen er det ikke noe smilefjesOk. Så man må rett og slett skrive de. Hva er da poenget med en egen smileysting på skrivegreia her?![]()
Vanlige smilefjes er det på appen også. Trykk på pluss-tegnet ved siden av der man skriver og så trykker man på de tre prikkene og velger "insert smile". Går også å bruke vanlige hurtigtaster som : ) ; ) : p osv uten mellomrom. Men avanserte emoticon er det ikke på appenEr det via pc eller appen? På appen er det ikke noe smilefjes![]()
Ah, da er det sikkert forskjell på iPhone og Android appen. Men får du til å bruke tegn til å få smiley da?Ikke valg fra min iPhone på appen. Har de tre prikkene i bildet, men bare dette som kommer når jeg trykker på deVis vedlegget 127693Vis vedlegget 127694
Ja må bare skrive de. Husker ikke så mange kombinasjoner så jeg smiler mye sånn her hahahahaAh, da er det sikkert forskjell på iPhone og Android appen. Men får du til å bruke tegn til å få smiley da?
Ey dette er bra! Da får jeg flere uttrykk enn detteFant denne:
; ) =![]()
: ) =
: D =
: ( =
: confused : =
: mad : =
: cool : =
: rolleyes : =
: P =
: o =
Go crazy!![]()
Hehe, blir sånn her ogJa må bare skrive de. Husker ikke så mange kombinasjoner så jeg smiler mye sånn her hahahaha![]()
![]()
Ey dette er bra! Da får jeg flere uttrykk enn dettehaha! Takk! Pugge pugge.
Skal ikke være så greit HeheGøy å variere littFnis! Legger seg i hukommelsen etterhvert
![]()