Smileys

Venternummer3

Juni12s tålmodige :)
VIP
Augustlykke 2015
MayDay2021
Ja, vet det har vært tråd om det før...Men hvor tar dere smileyesene fra?? Jeg får ikke opp noen alternativer... Og de eneste jeg kan ved å taste inn manuelt er :) :D :p Bruker tapatalk på iphonen og bv app på ipad..Minnes noen sa at smileysene lå i appen?
 
På android har det også flyttet på seg, nå må jeg trykke på menyknappen øverst til høyre og velge insert smile. Samme plass som jeg velger å putte inn bilder.
 
Får ikke opp det alternativet heller jeg...:-/


Sent from my iPhone using Tapatalk -
 
Og om jeg bruker smileysene som er på tlf blir de jo bare blanke så det nytter jo ikke :p


Sent from my iPhone using Tapatalk -
 
Hvordan er tapatalk iforhold til bv app på iPhone? Bruker bv app både på iPhone og iPad.
 
Jeg har 3 "prikker" øverst i høyre hjørne, trykker jeg der er en av alternativene insert smiley!
Herregud jeg er dårlig på å forklare :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Jeg har 3 "prikker" øverst i høyre hjørne, trykker jeg der er en av alternativene insert smiley!
Herregud jeg er dårlig på å forklare :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Har også 3 prikker øverst i høyre hjørnet, men ikke noe insert smiley der.
 
Har også 3 prikker øverst i høyre hjørnet, men ikke noe insert smiley der.

Den linja man skriver på, der er det et plusstegn på venstre side slik at man får det man skriver over hele skjermen. Da jeg trykker på de tre prikkene der inne får jeg opp insert smiley :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Nå får jeg også insert smile på de tre prikkene oppe til høyre, men de var borte her en periode. Men jeg har en.del.innebygd i telefonen, de funker.
Ellers bruker jeg kodene på: eek:,: rolleyes: og noen andre.


Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Bruker kodene, får ikke opp smileys noen plass. Bruker iPhone.
 
Hvor finner jeg kodene? :) De 3 prikkene inneholder ikke en dritt på min Tapatalk :rolleyes:


Sent from my iPhone using Tapatalk -
 
Den linja man skriver på, der er det et plusstegn på venstre side slik at man får det man skriver over hele skjermen. Da jeg trykker på de tre prikkene der inne får jeg opp insert smiley :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Er ikke noe pluss tegn på venstre side her. Når jeg svarer nå er det heller ikke tre prikker øverst på høyre side.
 
Nå måtte jeg inn på appen og sjekke også :p Enda jeg for en gangskyld var på pc ;)

Men ingen smileys her heller :(
 
Jeg har 3 "prikker" øverst i høyre hjørne, trykker jeg der er en av alternativene insert smiley!
Herregud jeg er dårlig på å forklare :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Samme her:) Pluss at jeg har lært meg :S og ??? :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Hvor finner jeg kodene? :) De 3 prikkene inneholder ikke en dritt på min Tapatalk :rolleyes:


Sent from my iPhone using Tapatalk -
Fra iPhone tror jeg ikke det går an, har iallefall ikke fått det til. Må lære deg kodene utenatt;)
 
Back
Topp