Smileys og tegn på BV

• Trådstarter Trådstarter Ingenbruker
  • Opprettet Opprettet
Jeg har dessverre sett det noen ganger ja.
Uff det er jo forferdelig.... Får håpe det er en feil. Hvis man for eksempel bruker mobiltelefonens ikoner så kan det bli noe fullstendig annet på et forum, så det beste er å finne ikoner forumet støtter.

Nei det er trist, håper ingen gjør det med vilje altså :(

Uff det er jo forferdelig.... Får håpe det er en feil. Hvis man for eksempel bruker mobiltelefonens ikoner så kan det bli noe fullstendig annet på et forum, så det beste er å finne ikoner forumet støtter.

Nei det er trist, håper ingen gjør det med vilje altså :(

Sant det. Og det kan jo være at noen har trykket ; ) istedenfor ; ( .
Kan jo håpe at det er så enkelt :)

Jeg tenker det samme som Toneany, men jeg syntes :P brukes om det du sier er teit kanskje?

Jeg tenker det samme som Toneany, men jeg syntes :P brukes om det du sier er teit kanskje?

Kommer litt an på sammenhengen. Teit, spøkefullt, useriøst. Jeg bruker den masse, men jeg er en type som spøker masse til vanlig så den passer godt til min tone :)

Ser jo ann sammenhengen. Setningen har mye å si for at ;) skal være sarkastisk for min del.
Akkurat som denne :p blir ofte brukt i mer tull :)

Jeg bruker derimot ... når jeg er irritert og sur og mener du burde skjønne det ikke var greit. Mannen i hus har endelig forstått det :p

Mhm, det har mye å si.

Blunkesmiley oppfatter jeg ofte som sarkastisk, hvis den kommer i en diskusjon der man er veldig uenig og innlegget kan virke nedlatende. Vet det brukes sånn med overlegg av mange også.

Vanlig smilefjes og gjeipen er mer normale, kommer ikke på noen dobbelbetydnig der.

Hvis man ikke bruker smileys i det hele tatt har man lett for å bli oppfattet som skarp/sur/oppgisset, spesielt om man faktisk er uenig, selv om innlegget egentlig er veldig rolig og rett fram.
Signerer denne.

Back
Topp