Smiley!

TiraV

Gift med forumet
Korleis gjekk det hos legen??

Har ringt dit, selvfølgelig er legen min på kurs heeele uken. Men sekretær skulle snakke med annen lege så ringe meg opp. Hun syns det var rart jeg hadde fått slik beskjed både når det gjaldt sex og aktivitet "bare"pga en SA......[8|] Ikke vet jeg sa jeg, det er ikke jeg som er legen i spania.....[&:][8D]

Hehe...nei desse legane er ikkje så god å bli klok på! Håper du fekk snakka med ein lege, og får den tida du treng til å komme deg igjen!

ORIGINAL: TiraV

Hehe...nei desse legane er ikkje så god å bli klok på! Håper du fekk snakka med ein lege, og får den tida du treng til å komme deg igjen!

Har idag vært der. Er sykemeldt til 17 april i første omgang. Så skal jeg til ny time et par dager iforveien for å finne ut om videre. Håper jeg er kommet meg til da.
Har aldri hatt SA før, men har smerter nederst i magen/underlivet når jeg løfter, går mye eller vrir meg. Skal tro om det er normalt[&o]?
Men er heldigvis nesten ferdig å blø, bare det er en lettelse for meg[;)]

ORIGINAL: Smiley!

ORIGINAL: TiraV

Har idag vært der. Er sykemeldt til 17 april i første omgang. Så skal jeg til ny time et par dager iforveien for å finne ut om videre. Håper jeg er kommet meg til da.
Har aldri hatt SA før, men har smerter nederst i magen/underlivet når jeg løfter, går mye eller vrir meg. Skal tro om det er normalt[&o]?
Men er heldigvis nesten ferdig å blø, bare det er en lettelse for meg[;)]

Uff..eg kan ikkje sei eg veit kva du går gjennom, men eg forestiller meg at det er ganske tøfft, og har ei god veninne som har opplevd ein sa, og ho har fortalt meg litt om korleis ho opplevde det.

Veit ikkje om det er nomalt å ha vondt i magen, men håper det gir seg snart!!

Godt du vart sjukemeldt og får tenke på deg sjølv og næraste familie ei stund.

Ja, først tenkte jeg at det bare var teit med sykemelding, for jeg klarer jo litt husarbeid og går småturer. Men så fant jeg ut, nei hvorfor skulle jeg ikke tenke mer på meg selv?!

Skal til GU undersøkelse imorgen 13.45(Memo til meg selv[&:]!)for å sjekke at alt er kommet ut. Har jo sluttet å blø.

Følelsene er ganske kompliserte, og det er ganske tøft å forholde seg til at det gikk i dass(bokstavelig talt[8D][&o])

Huff føler med deg[:(] sikkert ikke så lett å tenke på men orker du en runde til, vet det er utrolig tøft, du er jo ung enda så har nå god tid :-) jeg er glad jeg slipper flere runder, tar på hele syken og kroppen. Synest du er tøff. en ordentig stå på jente[:D]

ORIGINAL: *Chilli*

Huff føler med deg[:(] sikkert ikke så lett å tenke på men orker du en runde til, vet det er utrolig tøft, du er jo ung enda så har nå god tid :-) jeg er glad jeg slipper flere runder, tar på hele syken og kroppen. Synest du er tøff. en ordentig stå på jente[:D]

TUSN TAKK[:D]!
Nå er det bare å se fremover. Kan ikke få gjort noe med det som har skjedd. Har ringt St.Olav idag, må sende søknad om ny runde. Så mååå jeg være sterk og flink med vekta[&:][;)]

Så flott at de har tatt ein beslutning på det!! Vil ynskje det all verdens lykke til med nye søknader og forsøk!! [:)]

Back
Topp