Smiler du til...

Selmaen

Glad i forumet
Jeg tar meg i å smile til andre mødre med vogn når jeg er ute å går tur. Ser at flere også smiler til meg. Gjør du? Minner litt om hundefolk som hilser på deres turer eller i skogen hvor mange hilser på fremmede :p

Hehe... Nei, jeg gjør ikke det. ;) Men hadde smilt tilbake om noen hadde smilt til meg. :)

Jeg sier som oftest hei også jeg :-P altså hvis jeg treffer noen utenfor mest tettbygd strøk, der man bare passerer en 10-20 mennesker i løpet av en tur.. Gjør ikke det samme i eller utenfor butikken.. ;-)

Nei, men så gjør jeg sjelden det når jeg treffer på folk i skogen med hunden heller da :p Men jeg smiler og hilser om de gjør det såklart ;)

Hehe...ja,jeg gjør nok det☺ har vært på flere ammerom på kjøpesenter, og det er faktisk riktig så sosialt og trivelig lett å komme i prat med folk.

Å nei.. Og hvis noen hadde gjort det til meg så hadde jeg blitt svært u-komfortabel og ikke forstått hvorfor :P
*tilbaketrukket*

Hihi, ja det gjør jeg ofte og jeg bor i by. Og venterommet på helsestasjonen er et skikkelig sosialt sted ;)

Nei, men smiler noen eller sier hei til meg så svarer jeg jo :)

Hilser til alle jeg møter på tur jeg (bor på et lite sted :p)

Back
Topp