Smilene babyer :)

Hemmeligfrøken

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Når begynte deres små å smile bevist? Den siste uka har det vært litt uvisst om smilene har vært helt beviste, men nå er det ingen tvil lengre og det er bare SÅÅÅ herlig (ligger skrytebilde på skjult). Hun er 5 uker nå.

Storebror tror jeg bare var 3 uker, så måtte vente litt ekstra denne gangen ;)

Husker ikke hvor lang tid det tok med de to første. Lillebror har ikke smilt ordentlig enda, og han er 4,5 uker.

Her lot det virkelig vente på seg. Det første bevisste smilet kom for 2 dager siden og hun er 6 uker :)

Husker ikke hvor lang tid det tok med de to første. Lillebror har ikke smilt ordentlig enda, og han er 4,5 uker.

Nei jeg husker det ikke jeg heller - måtte tråle gamle bilder ;) hehe

Her begynte hun å smile bevisst rundt 4-5 uker gammel:) vi har vært så heldig å få høre latter to ganger også. Men venter Fremdeles på bevisst og kontrollert latter :) hun er 9 uker i dag:)

Både jeg og pappaen er overbevist om at vi fikk det første smilet da han var 2,5 uke, for vi hadde god blikkontakt og det hendte to ganger. Det gikk imidlertid noen dager til neste. Storebror var mye større, fem seks uker, så jeg hadde ikke forventet smil så tidlig. :-) Gleder med til latteren kommer!

Både jeg og pappaen er overbevist om at vi fikk det første smilet da han var 2,5 uke, for vi hadde god blikkontakt og det hendte to ganger. Det gikk imidlertid noen dager til neste. Storebror var mye større, fem seks uker, så jeg hadde ikke forventet smil så tidlig. :-) Gleder med til latteren kommer!
Samme her. Syntes det var tidlig, men så var hun var veldig tidlig med å feste blikket også. Nå smiles det mye og daglig. Artig å se kontakten når storebror og storesøster kom til oss i går. Først studerte hun de lenge før det største gliset kom <3

Lillemor smilte for første gang når hun var ca 14 dager. Hun er så herlig å smiler masse hver dag, er ekstra artig når vi tuller med henne. :)

Jeg mener han var rundt 14 dager, har hatt et veldig våkent blikk også. Nå smiler han daglig, er 4 uker på fredag.

Jenta vår smilte allerede i hennes første leveuke, men vanskelig å si om d var luft eller ikke. Men nå smiler hun hver dag, er 4uker gammel i morgen :)

3 mnd gammel og smiler sjeldent. Og når han gjør det er det vanskelig å vite om det er bevisst eller ikke.

3 mnd gammel og smiler sjeldent. Og når han gjør det er det vanskelig å vite om det er bevisst eller ikke.

Hvor gammel er han dersom du tenker korrigert?

HS beregner fra termin.. sist kontroll sa hun korrigert alder ca. 2 mnd. Mye magevondt her da. Regner med det tærer litt på humøret hans.
Sånn var min lille gutt også da han var liten. (Han som hadde melkeallergi) Er så trasig å se at de ikke har det noe bra...

Lurer på om min også reagerer på melk. Ble enig med HS om å prøve melkefri diett og se om han blir mindre kavete da. Lukter skikkelig vondt av prompene hans også.

Back
Topp