Smile

Lizz83

Gift med forumet
Når begynte babyen din å smile bevisst til andre? Her smiler han innimellom, men han gjengjelder ikke. 8 uker i går, men noe forsinket utvikling da han egentlig skulle vært født rundt 15.januar...
Men jeg venter fortsatt på et smil....

Rundt 4uker begynte han, og gjengjeldte ganske fort. Men han er født 8dager over termin, så det kan jo ha litt å si:)

Husker ikke når hun smilte for første gang :eek:

Jeg mener hun begynte å smile denne uken, altså 6 uker gammel.
Hun så på meg og smilte to ganger, og senere på dagen en gang til.
Mannen er usikker på om det teller som smil. At det ikke var bevist.
Hva synes dere?

Var vel rundt 4 uker, gjengjeldte nesten med en gang :)

Hva synes dere?
Jeg vil tro at hun smiler med vilje, jeg :happy: både frøkna og lillegutt begynte å smile da de var ca 4uker :)

Det beste med smilet er når hun dier, ser på meg og gliiiser ifra øre til øre flere ganger. Da vet jeg at det er bevisst.

Det beste med smilet er når hun dier, ser på meg og gliiiser ifra øre til øre flere ganger. Da vet jeg at det er bevisst.
Jaaa, det er så koselig :happy: lillegutt her smiler så han mister taket når han ammer :D og øynene stråler hvis han beholder taket, og jeg ikke ser munnen hans :p

Jaaa, det er så koselig :happy: lillegutt her smiler så han mister taket når han ammer :D og øynene stråler hvis han beholder taket, og jeg ikke ser munnen hans :p
Det tror jeg er det som smelter hjertet mitt totalt alså :Heartred

Hva synes dere?

Det teller som smil!! [emoji16]

Lille smiler, han er 4 uker og 3 dager :happy: Han smiler når vi får øyekontakt og jeg lager forskjellige ansiktsutrykk til han, kjempe koselig :Heartbigred

Han smiler og gliser en del. Det virker ganske bevisst, men han gjengjelder det som regel ikke. Smilene kommer litt nå og da, av og til når han ser puppen, men også svært ofte rett før det kommer en promp. :D

Etter en mnd begynte han å smile. Men først nå ved 6-7 uker er han begynt med mer respons.
Født 3 dager før termin.

Min lille begynte å smile bevisst her for et par dager siden, hun er fire uker i dag:)

Back
Topp