Smile bilder av juni-barna

everonic

Elsker forumet
Her smiler Fritz Alexander for første gang skikkelig av seg sjøl uten hjelp (som stryk på lippe el hake).E han kje nydelig då,verdens beste gull :-)

ORIGINAL: everonic

Her smiler Fritz Alexander for første gang skikkelig av seg sjøl uten hjelp (som stryk på lippe el hake).E han kje nydelig då,verdens beste gull :-)
Og her e et til av go gutten vår

ORIGINAL: Lille-My

Her bader Fabian, se på det smilet!!![:D] Smitter jo over.......

Nemmen så herlig han var, ser ut så han virkelig koser seg oppi badekaret sitt :-)

Så søte små dere har!

Her er min lille engel [:D]

Ja de e litt av noen gull, fantastisk herlige. Og vi e kjempe heldige som har klart å få våre små søte,blir bare mer og mer glad i de for hver dag som går [:D]

såååå nydelig Anita[:D][:D]

For en sjarmiss!![:)]

Her smiler Alexander så smokken detter ut.[:D]

Så søt!

Dere er så heldige som får bilde av nurkene deres.. Benjammin lå og glisa til meg i morres i senga, uten at jeg rørte ham. Det var litt morsomt! Men når jeg henter mobil el kamera og står klar, så titter han bare forundret på den dingsen...

ORIGINAL: Irene30

Så søt!

Dere er så heldige som får bilde av nurkene deres.. Benjammin lå og glisa til meg i morres i senga, uten at jeg rørte ham. Det var litt morsomt! Men når jeg henter mobil el kamera og står klar, så titter han bare forundret på den dingsen...

samme her [:D]

samme her... prøver og prøver men det går ikke....

*Dåååån*
Så skjønne bebbiser dere har!!!

Smile litt [:)]

ORIGINAL: Anita20

ja, han er det [;)]
har du fått noen smilebilder av gullet eller? [:)]

Nei ikke enda, han har smilt i søvne men ikke i våken tilstand
*Mamma venter spent*

Liten fotoseanse med Amalie, i håp om å fange det perfekte smilet på et bilde...

(Beklager alle bildene på ett innlegg. Forstår at det blir vanskelig for noen. Skal ikke gjenta seg)

Endelig kom dagen med masse smil slik at man fikk foreviga det!

Smilegullet mitt:

Ett til:

såååå nydelige, åsså sååååå blid da[:D][:D]

Her er det en som enda ikke vil smile til mammaen og pappaen sin.......*mamma sitter med kameraet å venter *

Marylin har smilt til oss i flere uker. Vi har bare ikke fått det foreviget på linsa før nå. Men i dagtidlig fikk jeg endelig frem verdens herligste smil og skyntet med å finne fram kamera [:)][:)][:)] SMEEELT...[:D]

ett lite smil fra Tuva[:D]

(tatt på natta etter amming[:)])

Back
Topp