Mini er 7 uker i dag og smiler ennå ikke
Trooor jeg ser antydning til det innimellom, men ikke noe tydelige greier.. På snap-termingruppe virker det som alle har smilende babyer, så blir litt bekymra

Smiiler deres? Når begynte de med det evt? Da mener jeg sosiale smil, ikke sånne som kommer når de gulper/bæsjer etc
Trooor jeg ser antydning til det innimellom, men ikke noe tydelige greier.. På snap-termingruppe virker det som alle har smilende babyer, så blir litt bekymra

Smiiler deres? Når begynte de med det evt? Da mener jeg sosiale smil, ikke sånne som kommer når de gulper/bæsjer etc

Vi har brukt mye tid på å prate og tulle og få henne til å smile og le liksom, men det lar vente på seg gitt. Skal sies at de første 4 ukene sov hun utrolig mye, så kanskje det spiller inn..? I tillegg plages hun med mye vondt i magen og sånt..
kunne ikke ligge i vogn eller bilstol uten å hyle i mange måneder. Ja, generelt ganske utilpass. Nå er hun 1,5 år og stort sett blid som ei sol - og veldig langt fremme sosialt og språklig. Tidligere med språk enn han som smilte mer i starten.
Det ser ut som hun smiler med øynene av og til, men at hun liksom ikke helt får med munnen