Smil

Jeg har fått smil, min er 4 uker.
Rimelig sikker på at det var et smil og ikke at han jobbet med magen..

Har fått en del. Første gangen var 6 dager, og det er jo egentlig "umulig", men vi hadde blikkontakt og han var rolig og så må megc og smilte med hele hele fjeset, munnen åpen alt. [emoji50] så har det gått noen dager mellom hver gang. Dette ble tatt da han var 3 uker [emoji7]
4b60ed35101758ca54cad6d38bc29217.jpg

(Ta bort bildet om dere siterer, så jeg evt kan fjerne det senere)

Storesøster smilte 11 dager gammel [emoji5]

Last edited:
2,5 uke og småsmil som gjorde at vi begynte å lure på om det var smil på gang, tre uker og ordentlige smil mens vi prater, ingen tvil lengre :-)

Hatt antydning til smil men ikkr med blikk kontakt. venter selv, men ved tanke på hvor lite hun er våken, regner jeg med å vente litt til. 3,5 uke

Her kom første smil den dagen han var 1 mnd gammel. Nå kommer de bare oftere og oftere, og de varer gjerne lenger også [emoji173] Smelter hver gang [emoji7]

Ca 2,5 uker. Smiler nå masse hver dag (3 uker og 3 dager nå), mellom hylinga da selvsagt hehehe. Helsesøster konstaterte at det var tydelig smil, hvis ikke hadde jeg nok bare tenkt jeg innbilte meg det.

4 uker idag og smilte til min mamma igår <3 Hu fikk første smilet fra storebror også :) Smilte også til pappaen idag :)

Mini smilet bevist for første gang i går, var da 3uker og 3 dager. Har sett antydning til smil tidligere når han har holdtpå sovne, men igår var det ingen tvil <33

1 uke gammel var hun da hun smilte første gangen. Vi var så usikker om d var tegn på mageknipe, men helsesøster var her og sa at dette var ett ekte smil :)

Veldig tidlig begynte hun noen dager etter , og samme med å følge etter oss med blikk. Trodde først det var umulig, men hadde besøk av helsesøster som så det selv og bekrefta :)

Jenta mi smilte i søvne nesten helt fra start, men første skikkelige smil med blikkontakt kom dagen hun var 5 uker.
Nå er hun snart 6 uker og i dag er første dagen hun har servert mange smil på samme dag.

Her var første tydelige bevisste smil da hun var 4 uker :) Nå er hun litt over seks uker og gjør ikke annet :D

Hun har smilt de siste 2-3 ukene,og nå smiler hun bare mer og mer og holder blikket når hun gjør det .De første gangene var det nå og da ,men etterhvert har det blitt mer ofte, og større smil.:).Hun er 5 uker nå.

Back
Topp