smikker.

jeg lurer jeg også.. lillemann sikler så fælt når han ligger på mage

jeg har noen fra nameit, men de er kanksje ikke så billige.

har noen fra name it eg og, men dei er ganske dyre viss du skal kjøpe en del av di. og så må han helst ha noe nå, ellers er han gjennom bløt på noen minutt han sogle så mye at.. spesielt når han ligger på magen

Har noen fine jeg kjøpte på Reflex. Tror det er name-it.
Er trykk-knapper på de, så syns de er kjempepraktiske! Liker ikke tanken på å måtte knytte ting rundt halsen hennes liksom... Tror de kosta enten 29,- eller 39,- per stykk, men husker ikke helt for det er en stund siden jeg kjøpte dem... Det kan jo kanskje være litt dyrt hvis man trenger mange da... Vesla sikler særdeles lite forløpig, så det er ikke et problem vi har her i huset enda... [:)]

ja er ganske grett med trykk knapper. får ta meg en runde i butikkene i dag og se.

De har noen helt enkle, hvite, i bomullsfrotté med trykknapp på Coop Obs! der jeg bor iallfall. Husker ikke hva de kosta, mne det var under 40,- iallfall.

Jeg har kjøpt mine på Princess. To for 39 tror jeg. De er elastiske rundt halsen,så bare å tre de på. Veldig lettvindt. Men de er det ikke noe "plastikk" bakpå,så hvis hun sikler veldig mye blir hun kanskje våt igjennom?

Princess. jeg har kjøpt noen geniale små runde smekker på Sparkjøp. eller så tror eg de fleste butikkene har smekker

ORIGINAL: mammasprins/vj

vett noen hvor man får kjøpt billige tøy smikker?

me har kjøpt tøysmikker me knapp. kjempegreie, men litt små. de e kjøpt på spar kjøp.
ellers så har me någe som e veldig greie me borrelås, kjøpt på prinsess tror eg

Så de hadde på salg på Lindex, men det er mer et sånn trekant-tørkle (heter det bandana, tro?) med trykknapp. Kosta bare 10 kr stk. Men hadde ikke så veldig mange da, og dette var i Kristiansund. Men regner med de er på salg på andre Lindex butikker å.
Ellers har jeg kjøpt på Princess jeg også.

Jeg kjøpte ensfargede smekker på BABYSHOP i pakker med 3 stk for kr 49 pr pakke [;)] Kunne velge mellom lyseblå, rosa og naturhvit [:)]

Kjøpte noen smekker med blomster fra Spar Kjøp.. Og blomstene farget av da de ble våte av at Ovedie siklet [&:] De er herved kastet.. Bruker bare de ensfargede fra babyshop nå..

ORIGINAL: Luckyone

http://lillemille.dk

Vi har mange smikker, men det er bare disse fra lillemille som g\holder ungen tørr, siden det er to lag med stoff, det bakerste er et litt tykkere i frottè aktig stoff. VELDIG bra!

såg eg hadde svart før

De fra Name It er gode altså! Og det er fleece bakpå så det ikke blir vått gjennom til klærne, og ikke sklir så mye rundt, og de smekkene trekker til seg mye sikkel.

Det renner av vesla enkelte dager, og de smekkene holder tett likevel.

Jeg vasker dem ikke mellom hver siklerunde da, lar de bare tørke og vasker annenhver dag eller så, og hvis det har blitt gulpet på.

kjøpte fra name it og den danske siden:D er kjempe fornøyd me di. men de var noen fra reflex eg kjøpte di holdt ikke like godt på sugl. han blei bløtt igjenn, og knappene datt av når eg vaska di i maskinen. huske ikke keffor eit merke de va.

Back
Topp