Smikke

Fru Riskorn

Forumet er livet
Hvilke smikke (det heter smikke sånn som jeg snakker i alle fall...) bruker dere når babyene spiser? Jeg bruker stoffsmikker når hun slever og gulper og sånt, men plast når hun spiser. En kjempesøt smikke som det står "The princess is ready to eat - MARIE" på. Men den går ikke inntil halsen godt nok, så klærne er full av grøt i halslinningen. Så har jeg hørt at noen har kjøpt "helfigursmikke" på IKEA, som de har over armeen og alt. Og jeg har sett at Reflex har tilsvarende fra Babybjorn. Det jeg lurer på er om disse kan reguleres i halsen slik at de kommer helt inntil. Andre gode tips?

Jeg bruker for det meste tøy-smekker. Liker best de med borrelås på, for de er så enkle å feste. Kjøpte to sånne på Rema.
Har også masse etter førstemann, som er i vaskeklut-stoff (frotte).

Så herlig hun er Thea!!! Mente akkurat en sånn som Dyrset har lagt link til. Får ta meg en tur på SparKjøp i dag da[:)] Synes det er så reit å vaske av grøten når måltidet er ferdig, henge den opp, og så er den klar til neste gang...

ORIGINAL: Theapuus

Hehe...veldig greit det! Hver gang sambo ga haily middag elr grøt blei det jo mat overalt, så jeg rusla ned på h&m og kjøpe en slik snoopy malerskjorte, da kan de grise så mye de vil[8D] 

Synes det minner meg om mannen og babyen her i huset også... Måltidene pleier å ende med at han gir henne til meg og sier: Her hun vil ikke ha mat[:D]

Har også litt forskjellige, men mest av de små...så med grøt og frukt, søles det så masse at da er det best med litt store smekker syens jeg. Har ikke stor nok ,så de fra spar kjøp så jo veldig lure ut!

Back
Topp