Smiiil :)

SofieSofie

Lillegutt <3
Januarhula 2014
Når smilte/lo babyen deres bevisst? Baby er 4 uker i morgen og har kun smilt ordentlig en gang... han er tydeligvis kostbar og sparer på smilet sitt trur jeg :p

Jeg øynet et lite håp når vi dusjet i dag.. syns jeg så antydning til et lite smil, men neida. Jeg prøver å kile, kysse, prate, le og lage rare lyder, men han ser bare dumt på meg. Hehe!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Begynte rundt fire uker. Litt før. Men så blir det oftere og oftere :) bare gi det noen dager så tenker jeg han strør om seg med smil :)

app'en

Min er 4 uker og 3 dager og smiler flere ganger daglig. Startet noen få dager før 4 uker.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Her smiles det i ett kjør, og det har det gjort fra dag 1 på gutten og ganske fort på jenta og, så jeg tror jo ikke det er "ekte" smil... Så jeg er spent på når de kommer og hvordan jeg skal skjønne at de er ekte...? De er akkurat 1 mnd idag :)

Her smiles det i ett kjør, og det har det gjort fra dag 1 på gutten og ganske fort på jenta og, så jeg tror jo ikke det er "ekte" smil... Så jeg er spent på når de kommer og hvordan jeg skal skjønne at de er ekte...? De er akkurat 1 mnd idag :)
En grei pekepinn på om det er ekte smil er om de har blikkontakt, og om de smiler med øynene i tillegg, du ser det liksom inne i øynene at babyen smiler til deg :) Man skjønner det med en gang om det er et "ekte" smil. Kommer gjerne på stellebordet etter at babyen har sovet eller spist!!

Andreas er litt over fire uker nå, men ikke noe bevisst smil så langt.. Bare skyggen av det, liksom. Men det kommer vel :)

Her kom de første ordentlige smilene for noen dager siden! Ruby er nå 2 mnd, men er jo 6 uker fortidlig født, så "egentlig" er hun bare 3 uker, siden terminen min var 15 januar ;)

Back
Topp