Smestadgynekologene

Ella27

Betatt av forumet
Nå har jeg fått henvisning og vi skal i gang med utredning etter å ha prøvd og bli gravide i over 1 år. Er det noen som har vært hos Smestadgynekologene før? Anbefales?

Jeg går til Martin Andresen der.. Han er noe av det flinkeste jeg har vært borti! Han er så utrolig forståelsesfull og DYKTIG! Han gjør alt veldig grundig.. Så du er i veldig trygge hender der![:D] Tror jeg har anbefalt alle venninnene mine å gå til han om det er noe [:)]

Så JA, jeg anbefaler smestadgynekologene på det sterkeste [:)]

Har ikke vært der, vil bare ønske deg masse lykke til!!

ORIGINAL: nikki!

Jeg går til Martin Andresen der.. Han er noe av det flinkeste jeg har vært borti! Han er så utrolig forståelsesfull og DYKTIG! Han gjør alt veldig grundig.. Så du er i veldig trygge hender der![:D] Tror jeg har anbefalt alle venninnene mine å gå til han om det er noe [:)]

Så JA, jeg anbefaler smestadgynekologene på det sterkeste [:)]

Godt å høre!! [:D] Vet du om det pleier å være lang ventetid der?

ORIGINAL: Wonderella

Takk for det! [:)]

ORIGINAL: Wonderella

Tror kanskje det gikk 3-4 uker fra legen min sendte henvisning dit til jeg fikk time første gangen.[:)]

Nå skulle jeg bare ringe han med een gang jeg fikk positiv test igjen(pga det alltid ender i SA). Så sist nå fikk jeg en sånn "øyeblikkelighjelp-time".. Føler jeg får ordentlig oppfølging der! De tar alt man sier seriøst.(til og med telefondama[;)])

Men jeg veit de har en del å gjøre der, så hadde sendt henvisninga så fort som mulig [:)]

Tror kanskje det gikk 3-4 uker fra legen min sendte henvisning dit til jeg fikk time første gangen.[:)]

Nå skulle jeg bare ringe han med een gang jeg fikk positiv test igjen(pga det alltid ender i SA). Så sist nå fikk jeg en sånn "øyeblikkelighjelp-time".. Føler jeg får ordentlig oppfølging der! De tar alt man sier seriøst.(til og med telefondama[;)])

Men jeg veit de har en del å gjøre der, så hadde sendt henvisninga så fort som mulig [:)]

3-4 uker var ikke verst. Så bra at de tar deg på alvor der. [:)] Det ligger på Majorstua, ikke sant? Så at det lå i 6.egt, er det trapper der og (og ikke bare heis)..unnskyld kjempeteit spørsmål, men har veldig heisangst..

Hehe! de ligger nede ved hegdehaugsveien.. i Oscarsgate er det vel [:)] 6 etg MED heis! heldigvis [:D]

Veit du hvem av gyn du kommer til eller? Står kanskje ikke noe navn på henvisninga?[:)]

Hehe! de ligger nede ved hegdehaugsveien.. i Oscarsgate er det vel [:)] 6 etg MED heis! heldigvis [:D]

Veit du hvem av gyn du kommer til eller? Står kanskje ikke noe navn på henvisninga?[:)]

Trapper og?
Vet ikke hvilken gynekolog jeg kommer til nei.

Oi, så ikke at du skreiv at du ikke likte heiser [8D] Ja, regner med de har trapper også [:)] hehe..

Ikke heelt sikker da, men regner med det[;)]
Masse lykke til iallefall![:)]

Back
Topp