Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke farlig i det hele tattså lenge du følger anbefalt dosering
![]()
Ibux skal man ikke ta..
Jeg tok paracet i helgen pga febersliter med stressende feberdrømmer når jeg har feber så tok paracet
Sjekk tryggmammamedisin.no
Det var diskusjon rundt paracet også for et par år siden husker jeg. Man må kunne ta noe ved behov, men greit å sjekke opp om det er mye eller noe spesielt.
Blitt mye på en gang her jaUff, du har det ikke så greit altså!![]()
Har litt feber også (sånn er det etter en helg med to syke i hus), men har aldri slitt med feberdrømmer, så har aldri pleid å ta paracet for feber
![]()
Jeg fikk beskjed av både lege og jordmor flere ganger at det var greit å ta, bare ikke for mye. Fikk det svaret hele tiden. Ble ganske lei, så til slutt spurte jeg hva som var for mye.
Fikk da til svar at max dose var 8 om dagen én uke i strekk.
Dvs at man kan ta ganske mye uten at det er farlig.
Jeg har aldri tatt mer enn 4 på en dag (og det er sjelden) og aldri mer enn to dager etter hverandre.
Jeg har også paralgin forts hjemme som jeg får lov å ta om smertene blir for ille. Sliter mye med hodepine.
Sliter du mye med hodepine til vanlig eller kun nå som du er gravid?Jeg fikk beskjed av både lege og jordmor flere ganger at det var greit å ta, bare ikke for mye. Fikk det svaret hele tiden. Ble ganske lei, så til slutt spurte jeg hva som var for mye.
Fikk da til svar at max dose var 8 om dagen én uke i strekk.
Dvs at man kan ta ganske mye uten at det er farlig.
Jeg har aldri tatt mer enn 4 på en dag (og det er sjelden) og aldri mer enn to dager etter hverandre.
Jeg har også paralgin forts hjemme som jeg får lov å ta om smertene blir for ille. Sliter mye med hodepine.
Til vanlig. Er detfor jag har paralgin forte på resept. Har prøvd to ulike migrenemedisiner, men fikk bivirkninger av begge.Sliter du mye med hodepine til vanlig eller kun nå som du er gravid?![]()
Uff da :/ Du skjønner jeg har hatt hyppig migrene i 9,5 år. Har fått medisin som hjelper men får jo noen bivirkninger. Jeg dro til en spesialist som ga meg 4 medisiner til, da ble jeg litt skuffet siden jeg hadde sett frem til timen et helt år. Rett etterpå gikk jeg uavhengig av migrenen for å ta blodprøver for å se om jeg kunne ha noen allergier, og vi fant fler, så sluttet å spise det jeg ikke tålte og har ikke hatt migrene eller hodepine siden på 1,5 år! Mye sitter i magen! Kun noen ganger når jeg har mensen, kan det dukke litt opp igjen. Ingen som tipset meg om det, så tenke bare å gi et tips om du gjerne vil finne ut hva årsaken til din hodepine erTil vanlig. Er detfor jag har paralgin forte på resept. Har prøvd to ulike migrenemedisiner, men fikk bivirkninger av begge.
Har heldigvis ikke hatt så mye hodepine ennå dette svangerskapet, hadde mer forrige gang.
Samme med allergier/intoleranse og hodepine (og lett migrene) her! Nå har jeg sjeldent vondt i hodetUff da :/ Du skjønner jeg har hatt hyppig migrene i 9,5 år. Har fått medisin som hjelper men får jo noen bivirkninger. Jeg dro til en spesialist som ga meg 4 medisiner til, da ble jeg litt skuffet siden jeg hadde sett frem til timen et helt år. Rett etterpå gikk jeg uavhengig av migrenen for å ta blodprøver for å se om jeg kunne ha noen allergier, og vi fant fler, så sluttet å spise det jeg ikke tålte og har ikke hatt migrene eller hodepine siden på 1,5 år! Mye sitter i magen! Kun noen ganger når jeg har mensen, kan det dukke litt opp igjen. Ingen som tipset meg om det, så tenke bare å gi et tips om du gjerne vil finne ut hva årsaken til din hodepine erEr jo kjedelig å være avhengig av sterke medikamenter.