Smertestillende mot bekkenløsning

anines

Elsker forumet
Noen som vet om noe smertestillende som kan funke på bekkenløsning? Fødte for en uke siden, og det har blitt hundre ganger verre etter det. Gjør så vondt at jeg tyr til tårer opp til flere ganger om dagen. :(
Det er så frustrerende! Hadde ikke forventet at jeg skulle bli helt bra igjen, men hadde da håpet på at det skulle bli litt bedre og ikke verre nå som jeg har to gutter på under to år å ta meg av..

Du kan vel bare ta paracet vis det er så kort siden fødsel og du ammer? Vet ikke hvor mye det vil lindre, men kanskje du skulle høre med fysio eller kiropraktor. Kanskje bekkenet fikk seg en trøkk under fødselen. Å trenger hjelp til å komme på plass igjen. Høres ikke noe greit ut, håper det går over fort!

Du kan vel bare ta paracet vis det er så kort siden fødsel og du ammer? Vet ikke hvor mye det vil lindre, men kanskje du skulle høre med fysio eller kiropraktor. Kanskje bekkenet fikk seg en trøkk under fødselen. Å trenger hjelp til å komme på plass igjen. Høres ikke noe greit ut, håper det går over fort!
Har prøvd paracet, men det funker ikke noe særlig dessverre :( Har gått til manuellterapeut fra uke 10, og spurte når jeg evt kunne komme tilbake etter fødsel, og da sa han at jeg skulle vente i 1-2 måneder. Men tror jeg skal ringe å høre hva han har å si i hvert fall. Vet ikke om det er noe en kiropraktor får gjort når det sitter foran i symfysen og i området der? Det hjelper vel mest om man har bekkenlåsning har jeg fått beskjed om.

Har prøvd paracet, men det funker ikke noe særlig dessverre :( Har gått til manuellterapeut fra uke 10, og spurte når jeg evt kunne komme tilbake etter fødsel, og da sa han at jeg skulle vente i 1-2 måneder. Men tror jeg skal ringe å høre hva han har å si i hvert fall. Vet ikke om det er noe en kiropraktor får gjort når det sitter foran i symfysen og i området der? Det hjelper vel mest om man har bekkenlåsning har jeg fått beskjed om.

Uff. Symfyse løsning er forferdelig! Jeg var kjempe plaga i sist graviditet! Kunne ikke gå til slutt. Men gikk over etter graviditeten. Føler virkelig med deg. Ring manuel terapeut. Kanskje han har noen tips om ikke annet!

Huff, føler med deg :(
Har selv bekkenløsning og bekkenlåsning samtidig nå mens jeg er gravid, sliter med å finne noe som hjelper. Trener litt i varmebasseng da, men det er nok ikke aktuelt for deg enda regner jeg med (renselsen?).
Har du prøvd bekkenbelte? Jeg funderer på å prøve det ut snart, blir dyrt å bade hver dag :p

Huff, føler med deg :(
Har selv bekkenløsning og bekkenlåsning samtidig nå mens jeg er gravid, sliter med å finne noe som hjelper. Trener litt i varmebasseng da, men det er nok ikke aktuelt for deg enda regner jeg med (renselsen?).
Har du prøvd bekkenbelte? Jeg funderer på å prøve det ut snart, blir dyrt å bade hver dag :p
Ja, hadde bekkenlåsning og, men det har heldigvis gitt seg! Nå er det stort sett kun foran det gjør vondt, men til tider også bak ved halebenet osv, men det er mer levelig en symfysen. Basseng er nok ikke aktuelt helt enda nei :p Har prøvd belte både forrige graviditet og denne, funker til en viss grad, men ikke sånn super mye :(

Back
Topp