smerter

babyboy09

Elsker forumet
smerter i mage og i rygg pluss at magen blir hard innimellom... og diare.. hmmmm hva er dette tro ? 

skal kynnere være vonde da??? eller? 

Hender seg mine er vonde ja, men de skal vel egeneltig ikke være det [:-] Men som jordmor sa oppfatter vi dem så forskjellig, du kan jo ringe føden eller noe[:)]

oki. for jeg har hatt kynnere, men ikke noe i nærheten av det her... vond mage, vond rygg... kommer å går lissom.... 

oioi... det er ikke noe på gang da?? Tatt tiden eller noe?

Ring føden du, og hør med de!

nei jeg har ikke tatt tiden.... huff 

Jordmor sa til meg at hvis kynnerene kommer med 20 min mellomrom eller mindre så skal du ringe føden.. for det kan føre til forkortelse av livmortappen, som kan føre til fødsel[:)]

ORIGINAL: babyboy09

nei jeg har ikke tatt tiden.... huff 

Kan være lurt.
Jeg fikk beskjed om å ta tiden på kynnere og smerter, og hvor ofte jeg hadde dem [;)]

da ringte jeg føden... og jeg fikk smerter mens jeg snakket med henne i telefonen. ho ville ha meg inn på kontroll med engang... så '' off i go '' til fr.stad sykehus.. 

LYKKE TIL!!

ORIGINAL: UnniSA

Jordmor sa til meg at hvis kynnerene kommer med 20 min mellomrom eller mindre så skal du ringe føden.. for det kan føre til forkortelse av livmortappen, som kan føre til fødsel[:)]

HÆ? Shit, det har jeg ikke fått med meg...men jeg har ikke født enda, så det går sikkert bra[:D] hadde jo kynnere konstant fredag kveld...får spørre jordmora om det på fredag[:)] men greit å vite da!

ORIGINAL: drun

ORIGINAL: UnniSA

HÆ? Shit, det har jeg ikke fått med meg...men jeg har ikke født enda, så det går sikkert bra[:D] hadde jo kynnere konstant fredag kveld...får spørre jordmora om det på fredag[:)] men greit å vite da!

WÆÆÆÆ, rart det ikke har satt i gang her da i hvertfall [:)]

ORIGINAL: babyboy09

da ringte jeg føden... og jeg fikk smerter mens jeg snakket med henne i telefonen. ho ville ha meg inn på kontroll med engang... så '' off i go '' til fr.stad sykehus.. 

Lykke til! Håper det er falsk alarm[:)]

Masse lykke til

Håper det er kynnere og ikke fødsel på gang.[:)]

Håper alt er bra med deg[:)]

Lykke til og husk å oppdatere oss fort :) 

Back
Topp